Gå til innhold
Hundesonen.no

Hakushu-kull igjen!


Kiyomi
 Share

Recommended Posts

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Først så var jeg ganske sikker på at hun ikke var drektig, men siste uken har jeg blitt ganske sikker på at hun var det. I helgen forsøkte jeg meg på å palpere og se om jeg kjente noe og var ganske si

Honto-no Kiyomi HD A, AD A Kiyomi er ei stødig og miljøsterk tispe. Som japanere flest er hun opptatt av respekt og vil helst ikke ha noe å gjøre med uhøflige hunder. Hun foretrekker tisper fremf

Posted Images

  • 4 weeks later...

Nydelige shibaer! ☺️ Lykke til med løpetid og forhåpentligvis valper!

Var det forresten dere (du og valpekjøpere?) som gikk MH i Saffle 28. september? Da krydde det hvertfall av fine shibaer!

Takk! :) Ja, det var meg og valpekjøperne mine som var i Säffle og gikk MH. Var det dere som var der med en kooiker?

Takk for påminnelse, alle som er interessert burde selvfølgelig ta en tur innom hjemmesiden og lese blogginnlegget om MH'en og resultatene. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oskar er en fantastisk hannhund. Håndterbar, glad i kos, oppfinnsom, aktiv. Han har litt mer lyd enn jeg skulle ønske, og han går meg litt på nervene når han rusler rundt og leter etter noe å finne på, men jeg tror dette blir bra.

Kiyomi er på dag 15 og ganske uinteressert. Hun liker han ikke. :P

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...