Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmeside, hva syns du?


Alzenas
 Share

Recommended Posts

Begynte å ordne med ny hjemmeside i går, ikke helt ferdig enda (Skal lage en underkategori på hundene våre, hvor man kan trykke på bildet og komme inn på resultater og flere bilder) og også på både A, B og C kullet etterhvert. Har sålangt bare fått laget den siden for Enya og Lykke. Men den kommer på resten.

Resten av siden anser jeg som ferdig. Så, konstruktiv kritikk? :)

http://www.pearls-legacy.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på hjemmesider til oppdretter, så er jeg interessert i å lese litt om oppdretteren og oppdretteters visjoner.

Syntes også det er veldig greit å kunne se fullstamtavle på hundene (ofte jeg ikke orker å lete masse for å finne det). Liker også å kunne lese litt om hvordan rasen er å eie, sterke og svake sider på rasen osv.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på hjemmesider til oppdretter, så er jeg interessert i å lese litt om oppdretteren og oppdretteters visjoner.

Syntes også det er veldig greit å kunne se fullstamtavle på hundene (ofte jeg ikke orker å lete masse for å finne det). Liker også å kunne lese litt om hvordan rasen er å eie, sterke og svake sider på rasen osv.

Stamtavle skal inn ja, det taes sammen med flere bilder og generell info som vekt og høyde etc.

Det står en "Om Whippeten" på siden :)

Tusen takk for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig oversiktlig :) Under "Om whippeten" ser det ut som om noen underoverskrifter er blitt innbakt i selve brødteksten. Det er mye tekst på den siden og hadde vært enklere å lese med underoverskrifter i kanskje uthevet skrift. Sidene for hver hund ser ut til å bli veldig fine, Enya og Lykke sine var oversiktlige og fine :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin hjemmeside! Enkel og oversiktlig. Savner litt mer info om deg/dere og deres tanker rundt oppdrettet for eksempel, hvor lenge du har holdt på , hva du gjør med hundene osv.

Om whippet hadde det vært positivt om negative ting med rasen kom frem, eller hva som kan være utfordrende. Var bare positive ting å lese syns jeg. Det er i hvert fall min mening, så folk får vite om hele spekteret. :)

Bildene i A- B kullet kunne gjerne hatt litt mer info, kanskje hvor de holdt til i verden :) Men som du sier, så er det jo under utvikling :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Jeg skal ordne info om oss og tankene rundt oppdrettet. A og B kullet får mer info ja, hvor i verden, resultatet fra utstilling og ellers det som er verdt å ta med. Jeg ble bare fryktelig demotivert når jeg tenkte over hvor mange de var :|

Har lagt til en video i A og B kullet nå, den sjeldne gangen jeg husket å filme. Syns selv det ble bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin hjemmeside! Enkel og oversiktlig. Savner litt mer info om deg/dere og deres tanker rundt oppdrettet for eksempel, hvor lenge du har holdt på , hva du gjør med hundene osv.

Om whippet hadde det vært positivt om negative ting med rasen kom frem, eller hva som kan være utfordrende. Var bare positive ting å lese syns jeg. Det er i hvert fall min mening, så folk får vite om hele spekteret. :)

Bildene i A- B kullet kunne gjerne hatt litt mer info, kanskje hvor de holdt til i verden :) Men som du sier, så er det jo under utvikling :)

Er veldig enig i denne setningen. Det er aldri bare positive sider hos en rase, og jeg personlig føler meg mer trygg på en oppdretter som er ærlig på at rasen også har negative sider. Så får det være opp til valpekjøper om de negative sidene er ok eller ikke.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin, ryddig og fin hjemmeside :) Elsker siden om hundene deres! Jeg liker når man får se masse bilder :D Jeg likte veldig godt at du hadde en film med på siden til valpekullet også. Veldig stilig og praktisk at du har fått inn et kart på kontakt siden!

Siden om valpekullet var litt rotete kanskje? Men du skulle fikse det. Filmen kunne kanskje kommet på slutten av siden for seg selv.

Jeg ønsker også en "om" side om dere :ahappy: I tillegg tenker jeg det kunne vært noen bilder på siden "Om whippet". Det ble veldig mye tekst.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kjempestolt over det kartet, haha :D

Ok, da kommer det en "Om oss" side etterhvert også!

Valpesiden for C kullet blir slik som A og B kullet, når jeg får de bildene jeg hadde tenkt der.

Har satt inn noen bilder på "Om Whippeten" ble det litt bedre nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolt mangler på A-kullet?

Ellers liker jeg designet, enig at "om oss" fane hadde gjort seg. Synes som andre at det blir mye tekst på "om whippeten", og noen underoverskrifter (aktiviteter, f.eks.) ligger innbakt i teksten og gjør det rotete. :) Enya og Lykkes side ble veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolt mangler på A-kullet?

Ellers liker jeg designet, enig at "om oss" fane hadde gjort seg. Synes som andre at det blir mye tekst på "om whippeten", og noen underoverskrifter (aktiviteter, f.eks.) ligger innbakt i teksten og gjør det rotete. :) Enya og Lykkes side ble veldig bra :)

Ja Bolt mangler, måtte bare finne frem et bilde av ham :)

Skal se hvordan jeg kan gjøre det bedre på "Om Whippeten" :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes siden er kjempefin, oversiktelig, knallfine bilder og lett å finne frem. Enig i at en "om oss" side burde være med :)

En ting jeg liker veldig godt er når oppdrettere har en for hvert kull med helseresultater (og evt andre resultater (utstilling, LP osv) ) - det kunne kanskje vært en ide å ha? :) Fant ingen gode eksempler på nett i farta, men noe slikt: http://www.kennelkongshella.com/177997930

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes siden er kjempefin, oversiktelig, knallfine bilder og lett å finne frem. Enig i at en "om oss" side burde være med :)

En ting jeg liker veldig godt er når oppdrettere har en for hvert kull med helseresultater (og evt andre resultater (utstilling, LP osv) ) - det kunne kanskje vært en ide å ha? :) Fant ingen gode eksempler på nett i farta, men noe slikt: http://www.kennelkongshella.com/177997930

Takk! Dani og Enya's helseresultater står på siden deres. Det samme gjør premieringer, tenkte å gjøre det samme med valpene som er stilt ut osv, på hver enkelt. Burde jeg samle alt på en egen side eller gjøre det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Dani og Enya's helseresultater står på siden deres. Det samme gjør premieringer, tenkte å gjøre det samme med valpene som er stilt ut osv, på hver enkelt. Burde jeg samle alt på en egen side eller gjøre det sånn?

Jeg synes det er mest oversiktlig slik du har gjort det. Eventuelt kan du i den generelle teksten for hvert kull (eks.: A-kullet, der det står hvem foreldrene er) skrive noe sånt som "x av x valper er testet for blablabla, se resultater for hver hund inne på den enkeltes side". Noe som gjør at man vet hva man finner om man trykker seg inn på hver hund, kanskje? :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...