Gå til innhold
Hundesonen.no

MUSH-Barf. Noen erfaringer?


Zoey
 Share

Recommended Posts

Huh, fikk ikke med meg at det var noen som forhandlet (og delte ut prøver på?) Mush der... kunne jo godt tenkt meg å prøvd det til disse to også. :(

Appetitt hadde noen frysere innerst på standen sin :) måtte spørre om jeg kunne få da, så sikkert ikke så rart om man gikk glipp av det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh, fikk ikke med meg at det var noen som forhandlet (og delte ut prøver på?) Mush der... kunne jo godt tenkt meg å prøvd det til disse to også. :(

Var ganske godt skjult inne på appetitt-standen ja. Jeg spurte litt om fôret og hvordan det er med forhandlere i fylket mitt, og endte med å få med 3 stykk 500g pølser med forskjellige smaker hjem. Blir spennende å prøve, særlig siden jeg vet oppdretteren min har vært fornøyd når hun har gitt sine det.

Dette er kanskje litt OT (eller ikke?), men dersom en ny valp som har blitt hentet skal bli fôret på MUSH og tidligere kun har blitt gitt tørrfôr, bør man gi valpeformulaen eller den for hunder som ikke er blitt råfôrt før? En blanding av begge deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
Guest Yellow

Er det noen som har noen oversikt over alle variantene som finnes?

Så nemlig at de bl.a har en type som kun inneholder innmat fra svin som kunne vært intr. for min del. Om det hadde gått å bestille fra butikk som fører Mush, da (regner med at de fleste ikke har alle inne).

Flere produkter som jeg vet om som jeg ikke fant på hjemmesiden, så vet ikke om jeg bare er dårlig på å lete, at det er typiske bestillingsprodukter eller om de har sluttet å produsere dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
37 minutter siden, MonicaT skrev:

Dar opp igjen denne jeg. Noen som bruker dette? Gode/dårlig erfaringer

Det siste året har jeg brukt en del mush til mine, spesielt til Aron. Prøvd forskjellige smaker, og alt går ned. Det er dager der han ikke vil ha det også, men det er bare fordi han er sånn, ikke fordi maten er dårlig :P har bare brukt kjøttbollene. Fullfôrer ikke på kjøtt da. Aron er mer glad i mush enn v&h faktisk. De andre to sluker alt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ico lever på kjøttbollene. Jeg kjøper 3 kg posene, det blir litt rimeligere enn 800g, men selv til innkjøpspris+moms (jobber i dyrebutikk) så svir det heftig i lommeboka. Men du verden så praktisk, enkelt og bra fôr. Serverer det frossent, så da er det en fin tannpuss for tenna i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...