Gå til innhold
Hundesonen.no

MegaMarie Efit 1.juli


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Ingen juks denne gangen, bare forsinket som vanlig :P

10:00 - ligger jeg i sengen og surfer på mobilen. Jeg får med meg at det er efit i dag og knipser et bilde. Jeg håper dagen byr på noe spennende for sonisene. Blondie og Tidi sløver i sengen. Tidi har sneket seg opp i løpet av natten, hun får egentlig ikke lov til å ligge i sengen, utenom spesielle anledninger :aww:

sj7YHhG.jpg

11:00 - har jeg kommet meg ut av sengen. Hundene blir luftet i hagen. Blondie bæsjer og Tidi løper rundt med en pinne :lol:

OIwhmZB.jpg

Jeg prøvde å stage et litt pent bildet, men begge hundene begynte å bjeffe på nabohunden :lol:

6UIwwmV.jpg

Et litt bedre bildet. Desverre ser Blondie litt rar ut :P

p493o4u.jpg

12:00 - Blondie får seg en rusletur :ahappy: Så deilig å ha full kontroll på henne når jeg er alene på tur med henne :ahappy: Hun løp bort til en mann da, men han syntes bare det var superkoselig og begynte å ta bilder av henne :ahappy:

cBJh1x6.jpg

12:00 - Tidi bader med den nye shark fin leken sin :D

kVubBqk.jpg

1Wd1UXq.jpg

T6Vxwpl.jpg

6vbPZZl.jpg

f7xcA4a.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=MZgDPcxaVb4&feature=youtu.be

13:00 - jeg er på hudpleien for å farge bryn og vipper!

vTRkZWJ.jpg

14:00 - hjemme fra hudpleien. Litt skarp brynfarge, men det demper seg jo etterhvert :)

iF6wqAa.jpg

15:00 - jeg ser på Arrow og spiser vannmelon :ahappy:

eKwBbFF.jpg

16:00 - jeg ser fremdeles på Arrow, jeg klarer aldri å gi meg med bare en episode :icon_redface: Tidi sover på fanget mitt :wub: . Blondie har fått ny favorittplass på badet :P

W2KmbYf.jpg

17:00 - jeg er på vei til bussen for å dra på bootcamp med en venninne! Grugleder meg!

jIFYgwo.jpg

18:00 - er vi på bootcamp! Jeg sliter så sykt! Kondis er ikke min greie.. Veldig tøft lokale hvor det var helt mørkt med noen røde lys innimellom! Jeg digget det, samtidig som jeg hatet det!

19:00 - vi er ferdig på bootcamp! Svette og røde!

8nxOeJX.jpg

Etter dette glemte jeg å ta bilder. Vi dusjet, sminket oss, drog på voers hvor vi spiste reker :drool: Deretter ble det bytur. Ca klokken 03:00 er vi på vei hjemover. Jeg går litt i forveien da venninnen min skal ta farvel med en fyr hun traff (flink venninne som gir de litt private space) men så finner jeg et svææært Rimi flagg og ender opp med løpe rundt hjørnet med dette på slep og roper: "Se hva jeg fant!" :lol: Gjett om jeg ødelagte den romantiske stemningen da :P Det ble til latter istedenfor.

xZ82kRa.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...