Gå til innhold
Hundesonen.no

Tiko og Synne sin dag


SynneWoll
 Share

Recommended Posts

Skal prøve meg på min første EFIT :D Ikke at vi hadde noen spennende dag i går men er jo kjekt å prøve. Syntes det er så kjekt å se de andre EFIT trådene!

Dagen starten i 8 tiden, etter dagens første tissetur må vi slappe av i sengen:

IMG_0489.jpg

Kl.9 var det tid for å orden på huset, og fant igjen noen sko som har vært savnet. De lå merkeligvis under alle klærene på soverommet:

IMG_0500.jpg

10: Etter mye sortering og rydding, fant jeg ut at det blir mye klesvask fremover. ( ikke se på fargen på badet, det skal heldigvis oppusses nå i sommer)

IMG_0496.jpg

11: Så var det resten av huset, og etter en liten stund var alle gulvene rene og pene:

IMG_0502.jpg

12: Første klesvask er ferdig og hengt opp:

IMG_0504.jpg

13: Ut på tur i marken med Tiko:

IMG_0409.jpg

14: Fortsatt på tur :

IMG_0407-1.jpg

15: En som er sliten etter turen :P Og da bestemmer jeg meg for å lage en dyne til buret hannes, sånn han skal få ligge godt

IMG_0492.jpg

16: Innser at det var en dundyne og det ikke var lurt å klippe den ute på terassen i vind. Nå er hele øyen her fylt i fjær :innocent:

IMG_0498.jpg

17: Etter mye banning og styr, fikk jeg den inn i stuen, ferdig limt, men hadde vist ikke limt godtnok så hele stuen er full av hvite fjær :innocent: Men den ble ferdig!

IMG_0499.jpg

18: Etter en etterlengtet middag, var det tissetur igjen, selv om kanskje han ikke heeelt var klar for det?

IMG_0432.jpg

19: Familien er samlet for å få litt snacks!

IMG_0147.jpg

20: Kveldskos i sofaen:

IMG_0376.jpg

21: En som er blitt veldig trøtt:

IMG_0384.jpg

22: Vet ikke om han vil leke eller sove?

IMG_0240.jpg

23: Sier god natt til mine to småtroll som har funnet seg til rette utenfor inngangdøren:

IMG_0227.jpg

Det var vår 1 juli! :D

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...