Gå til innhold
Hundesonen.no

Simiras bil- og bursdags-EFIT


simira
 Share

Recommended Posts

Jeg våknet merkelig nok klokken 8, og fikk ikke sove mer. Men fikk ikke stå opp før jeg fikk dagens første bursdagsgave. Yogabukser med terninger på (jeg spiller rollespill), t-shirt med Marie Curie, og et års forbruk av undertøy fra Victoria's Secret (sånn ca).

DSC_0073.jpg

En liten time senere spiste jeg frokost mens jeg surfet på finn-annonser på biler. Neste punkt på dagens gjøreliste var nemlig å prøvekjøre en Peugot 807 og kjenne litt på den. Det tok meg ca 10 minutter å avskrive den som alternativ.

DSC_0072.jpg

En kjapp tur hjemom for lunsj, før vi kjørte til Rudsletta for å prøve bil nr 2. Etter litt om og men og vurdering av innbyttebil og penger og slikt så kjørte jeg og gubben hver vår bil hjem. Dvs, jeg kjørte innom Biltema for å kjøpe setetrekk og gummimatte til bagasjerommet, og tok bilde av nybilen på parkeringsplassen før jeg kjørte videre.

DSC_0074.jpg

På vei ut kom jeg på at vi hadde glemt at vi skulle handle. Kjapp telefon til gubben, og så møttes vi en kø-tur senere på Coop.

De er så kjekke med shop-express, og når vi handler for mye så får vi en gratis premie! I dag ble det gale gårdsdyr, det er inmari godt, og ikke for stor pose til at man får dårlig samvittighet for å velge snop i stedet for vaskemiddel som premie. :)

DSC_0080.jpg

Så var det bare å skyndte seg hjem, sent ute allerede, og kom hjem ca 10 minutter etter at middagsgjesten var ventet. Heldigvis var hun også forsinket. Bursdagsbarnet er veldig glad i quesadillas, og mannen veldig flink til å lage! :D

DSC_0082.jpg

Så kom min aller skjønneste nevø på 6 uker for å spise kake. Foreldrene, ihvertfall. Han var bare med og var søt.

DSC_0087.jpg

Etter at gjestene hadde gått var det å finne ut hvordan vi best skal innrede denne bilen da. Ihvertfall ingen tvil om hvorvidt det er plass til begge hundeburene her!

DSC_0091.jpg

Hundene er litt slitne etter mye som har skjedd de siste dagene og i dag, så de tok kvelden.

DSC_0089.jpg

DSC_0088.jpg

Og etter en runde på forum og sånt så er det kvelden for meg også. Natta!

DSC_0093.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...