Gå til innhold
Hundesonen.no

Reklame... igjen..


Recommended Posts

Guest lijenta

Den reklama som erkomemt ny er jo ikke stabil så lurer på om den har kommet inn uten lov og er det en avtale med eier bør dem gjre noe med den for den har jo ikke noe med hund og gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Rolig nå, folkens, vi jobber med saken. Det skal ikke være sånn :-)

I mitt hode virker denne reklamen som har dukket opp her nå, mot sin hensikt. Den er bare irriterende og det gjør at jeg "boikotter" den. Og så savner jeg litt info og deltagelse i tråden, fra eie

Lastet ned sånn Adblock (hvorfor har jeg ikke gjort det før! ) , og da forsvant reklamen gitt

Posted Images

Her dukker den opp til tross for adblock.. Funket bra i starten, men etter 6 mnd tar den ikke lenger all reklame uansett hva jeg gjør. Irriterende.. Bruker chrome, men det er akkurat det samme med firefox også.

Høyreklikk, trykk "block this image" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... også kan det vel hende at eierne har litt annet å drive med også, enn bare å følge med på en liten irritasjonstråd om reklame på forumet :D. Men ja, den ER irriterende. Og den kræsjer explorer.

De har sikkert mye annet å drive med, men nå har de allerede vært inne i tråden og er klar over at det er et irritasjonsmoment, så en liten tilbake melding som "vi jobber med saken", hadde vært tilfredstillende for meg :)

(Jeg er ikke så kravstor :P)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg føler liksom at noen har solgt honning (Hundesonen), og så ble en mengde bier (oss) med på kjøpet. Synes det var mer ok før jeg, uten reklame, og uten "eiere". Var det så mye arbeid med vedlikehold og oppdateringer da? :icon_confused:

 

Eiere har det alltid vært her :) Noen må drifte (og betale for) forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Rolig nå, folkens, vi jobber med saken. Det skal ikke være sånn :-)

 

Regner med det er fordi dere jobber med saken at det er rare tegn på quoter og notifications ikke går bort, men nevner det likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testing 1 2 3 - is anybody out there?

Edit - ser normalt ut :D

Tror alt skal være i orden nå, ja :)

Vi prøver å stikke innom her daglig for å se at alt er ok, men noen dager er mer hektisk enn andre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...