Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke programmer trenger jeg til Windows


Gjest
 Share

Recommended Posts

Chrome, ikke firefox :P

Ellers er det jo kanskje lurt å gå inn på de forskjellige tingene han skal bruke pc til, og se om det er noe som trengs å konfigureres, hvis han ikke er så teknisk anlagt (siden du setter den opp for ham, mener jeg). Da popper det jo opp det dere trenger etterhvert som sider som skal brukes besøkes.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AVG er fortsatt bra.

Hva gjør Chrome bedre enn ff? De har relativt lik standard, men Chrome bruker (enda) mer minne og har (hadde ikke sist jeg sjekket ihvertfall) rotering til sist brukte tab. Men er nok mest smak og behag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antivirus og office var forhåndsinstallert av elkjøp.

Adobe acrobat kom jeg på. Ellers er vel det rimelig standard, jeg liker ikke chrome og den er for uvanlig for en mann på 65 år :P Firefox er såpass nærme IE at det går bra, selv om han egentlig vil bruke IE (!=!==!=!=! HYL NEI DU FÅR IKKE LOV sa jeg) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AVG er fortsatt bra.

Hva gjør Chrome bedre enn ff? De har relativt lik standard, men Chrome bruker (enda) mer minne og har (hadde ikke sist jeg sjekket ihvertfall) rotering til sist brukte tab. Men er nok mest smak og behag. :)

Chrome er evig mye raskere på alle maskiner jeg har drevet med.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antivirus og office var forhåndsinstallert av elkjøp.

Adobe acrobat kom jeg på. Ellers er vel det rimelig standard, jeg liker ikke chrome og den er for uvanlig for en mann på 65 år :P Firefox er såpass nærme IE at det går bra, selv om han egentlig vil bruke IE (!=!==!=!=! HYL NEI DU FÅR IKKE LOV sa jeg) :lol:

Fornuftig tenkt. :sleep:

Har du dobbeltsjekket at det er fullversjoner og ikke prøveversjoner som er installert av antivirus og office? Varierer litt fra pc til pc, men ofte er det f.eks 30 dagers prøvetid på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig tenkt. :sleep:

Har du dobbeltsjekket at det er fullversjoner og ikke prøveversjoner som er installert av antivirus og office? Varierer litt fra pc til pc, men ofte er det f.eks 30 dagers prøvetid på sånt.

Ja det ble betalt ekstra for det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...