Gå til innhold
Hundesonen.no

Bra støvsuger.


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Støvsugeren til Rørlegger'n har tatt kvelden etter at valpen tok ledningen og trenger derfor ny. Må suge bra! Skal brukes i hus med tre hunder, to store med kort pels og en liten med lang pels.

Helst ikke svindyr. Noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det du betler for. For 400 til 800 får du bare drit. Regn med å betale 1500 - 2500 for en BRA støvsuger. Priser over dette er støvsugere for spesielt interesserte og de som har støv på hjernen (men ikke på gulvene.)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Dytter opp denne igjen jeg.

Jeg trenger sårt en ny støvsuger. Har fra før av en sånn liten billig greie til 400 kr eller noe og jeg er kjempelei. Neste støvsuger vil jeg skal ha hepa-filter og minst 2000w.

Jeg kan null, niks og nada om støvsugere, men mener å ha lest at slike hepa-filter kommer i ulike typer, fra 11 til 14 (?) og desto høyere tall, desto bedre. Men er det stor forskjell på de ulike typene?

Og jeg synes jo den som @Paranomia linket til over her, virket veldig bra, men overraskende billig. Andre støvsugere med samme spesifikasjoner har jeg funnet til sånn 3000. Er det mistenkelig billig med 700 da?

Noen flere som har tips? Hva endte dere opp med @Ozzy? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Jeg også trenger ny støvsuger. Den vi har er bra om jeg setter den inntil vegen, løfter lett opp og drar den bakover. Med andre ord, jeg kan ikke støvsuge normalt, da bare dytter den rundt på driten :P

Tips? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en ser vekk fra pris, så anbefaler jeg gjerne Bosch sin Zoo'o ProAnimal støvsuger BGL8PET1. Litt dyr, men absolutt verdt pengene. Det finnes også en modell som er over halvparten av prisen, men jeg kjenner ikke til den.

http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/BGL8PET1/bosch-zoo-o-proanimal-stovsuger-bgl8pet1?scid=Pricecomparison2990&gclid=CPiEvPnwlsQCFeEAcwodU48AVA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg jo at jeg har lagt ut om mine støvsuger-kvaler her tidligere, så da kan jeg jo fortelle hvordan dette endte!

Jeg kjøpte en miele complete c3 med hepa 13 filter, og er veldig fornøyd. Fant min på tilbud for 1500, og selv om jeg syns det var tullete mye penger for en støvsuger, er jo miele kjent for å vare veldig lenge og ha god kvalitet.

Min fungerer supert! Får med seg alt rusk og rask, lukter ikke vondt, virker som om den er mer effektiv på "småstøv", triller veldig godt og har lang ledning, så jeg slipper alt sånn "h..... støvsuger"-irritasjon.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en ser vekk fra pris, så anbefaler jeg gjerne Bosch sin Zoo'o ProAnimal støvsuger BGL8PET1. Litt dyr, men absolutt verdt pengene. Det finnes også en modell som er over halvparten av prisen, men jeg kjenner ikke til den.

http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/BGL8PET1/bosch-zoo-o-proanimal-stovsuger-bgl8pet1?scid=Pricecomparison2990&gclid=CPiEvPnwlsQCFeEAcwodU48AVA

Hvordan er diameter på slangen til denne? Der er irritasjons momentet mitt :/ At slangen tetter seg altfor ofte pga lange hårete hybelkaniner som fødes flere ganger pr dag :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg jo at jeg har lagt ut om mine støvsuger-kvaler her tidligere, så da kan jeg jo fortelle hvordan dette endte!

Jeg kjøpte en miele complete c3 med hepa 13 filter, og er veldig fornøyd. Fant min på tilbud for 1500, og selv om jeg syns det var tullete mye penger for en støvsuger, er jo miele kjent for å vare veldig lenge og ha god kvalitet.

Min fungerer supert! Får med seg alt rusk og rask, lukter ikke vondt, virker som om den er mer effektiv på "småstøv", triller veldig godt og har lang ledning, så jeg slipper alt sånn "h.... støvsuger"-irritasjon.

Den har me akkurat kjøpt! Fekk for to dagar sidan, så ikkje all verdas erfaring, men elsker den så langt!
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er diameter på slangen til denne? Der er irritasjons momentet mitt :/ At slangen tetter seg altfor ofte pga lange hårete hybelkaniner som fødes flere ganger pr dag :/

Ah, hybelkaninoppdrett :lol: Kanskje du foretrekker tørrmopping da? Ytre omkrets på slangen starter på cirka 14 cm, og øker raskt til en ytre omkrets rett over cirka 17 cm. Diameteren er i hovedsak på slangen cirka 5,5 cm da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...