Gå til innhold
Hundesonen.no

Introdusere katt til hund


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Gikk min vanlige tur med ozzy i hagen og pusa og plutselig hørte jeg et velkjent Mjau! Han nekta å komme selv men lå å mjaua mens jeg gikk igjennom busker og kratt for å få tak i han. Så nå er han trygt inne. Veldig sulten og kosesyk da men det er ikke rart.

Nå er jeg så utrolig glad! :)

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er utrolig glad for at han kom hjem.

Har bestemt meg for at han skal bo hos faren min, ihvertfall foreløbig. I natt hadde han klikka helt på filmrommet hvor jeg sperret han inne og prøvd å grave seg ut. Var isopor i hele rommet da det er litt av det under døra. Vi MÅ få lufta i 2.etasje og det går ikke siden han kommer seg ut bare det er en liten glippe. Er uholdbart varmt og i tillegg er Ozzy i 2.etasje om dagen og han må såklart ha lufting.

Han vil tydeligvis ikke bo her, så får se hvordan han får det hos pappa også får jeg tenke over om jeg skal prøve på nytt til høsten/vinteren når luftebehovet ikke er like stort. Han har jo bodd der det første året av livet sitt, og nå det siste halvåret. Og han liker seg der.

Veldig kjip avgjørelse, men tror det er det beste for han og det er viktigere enn at jeg egentlig vil ha han med. Han har det dritkjipt og er bare redd og jeg er livredd for at han skal komme seg ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh så godt å lese at du fant han og at alt sto bra til med han. Er ikke lett for katter å flytte, de er jo vanedyr og liker å ha trygge omgivelser. Jeg har selv to omplasseringskatter og det tok tid å få de trygg. Den ene katta mi har brukt rundt ett år på å finne roen her hos oss. Eneste grunn til at jeg likavel har bestemt å beholde han selv om han har hatt vanskelig å finne seg tilrette her, er fordi i hans korte liv har blitt flyttet på flere ganger og han fortjener stabilitet. Håper Fredrik vil trives hos pappan din og godt for deg å ha han hos noen du stoler på og som du kan dra å besøke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Fredrik har det bra er mye viktigere for meg enn at jeg har han. Han er ganske avhengig av meg men han har blitt glad i stemoren min og pappa. Og jeg er der hver søndag også. Så han får jo se meg en del. Han kommer nok til å savne ozzy fælt. De er ganske så gode venner de to.. Men det hjelper ikke når han er redd for Rørlegger'n sine hunder og mistrives i huset. Går nok fint håper jeg. Han er trygg der ihvertfall og det fortjener han!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...