Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilen vår er stjålet...Igjen..


Mumle Mu
 Share

Recommended Posts

Norges mest populære bil er stjålet igjen (alle gode ting er tre). Siden dette bildet ble tatt, er de ekstra lyktene forsvunnet. Greyhounden på panseret falt ikke i smak hos forrige biltyv, så den er bytta ut med en borzoi og to harer.
Purka vil hjem, hører dere henne skrike (høres veldig ut som en slak viftereim), så meld i fra til Tone på tlf: 95186760 eller Maren: 99442528. Det går an å ringe politiet også, men de har ingen voldsom stor interesse for Purka.

(Om noen vil dele på fb: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154297262690204&set=a.342880200203.347538.666475203&type=1&theater)

post-9152-0-06257700-1402995708_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gjett hvilken bil det var som stod parkert utenfor tinghuset i Oslo i dag, a..

Jepp! Skal hilse på Purka nå snart, med VG på slep

Purka er funnet! Eller, hu ble stoppa i Ski. Gubbe som sikkert ville ha hundebil som tok henne denne gang. Falck lurte på om det var min hund som satt inni, den var ihvertfall kjørt på kennel.. S

Posted Images

Guest Bølla

Unnskyld at jeg humret litt her, jeg ser jo selvfølgelig alvoret i saken, men jeg forventet liksom å finne enten 1) et svindyrt fartsfantom i grelle farger eller b) en eldre, lettstjålet, lettakselerert ransbil (jeg har sittet i en slik ofte, og vi ble stoppet av politiet overalt nettopp fordi den ble brukt til slikt).

Føler med deg altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg humret litt her, jeg ser jo selvfølgelig alvoret i saken, men jeg forventet liksom å finne enten 1) et svindyrt fartsfantom i grelle farger eller b) en eldre, lettstjålet, lettakselerert ransbil (jeg har sittet i en slik ofte, og vi ble stoppet av politiet overalt nettopp fordi den ble brukt til slikt).

Føler med deg altså!

Du skal ikke kimse av fartsfantomet Dieselpurka, altså. Men medvind og hjemlengsel har hun kjørt forbi 2 Ferrarier, 4 Porscher, 1 Lamborghini og den nyeste Alfa Romeoen (og ja, vi holder tellinga! :P)

Er helt håpløst, sist innbrudd i bilen var natt til lørdag, liksom. På tre år er hun stjålet tre ganger og vi har hatt ni innbrudd. Det er nok norges mest populære bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Du skal ikke kimse av fartsfantomet Dieselpurka, altså. Men medvind og hjemlengsel har hun kjørt forbi 2 Ferrarier, 4 Porscher, 1 Lamborghini og den nyeste Alfa Romeoen (og ja, vi holder tellinga! :P)

Er helt håpløst, sist innbrudd i bilen var natt til lørdag, liksom. På tre år er hun stjålet tre ganger og vi har hatt ni innbrudd. Det er nok norges mest populære bil!

...kanskje dere må vurdere å skaffe henne ett tryggere hjem?

Sånt er skrekkelig kjipt altså, håper hun kommer til rette fortere enn svint og at hun ikke har tatt nevneverdig skade av uvøren omgang med fremmede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så overraskende at slike biler blir stjålet, hvis man tenker over det :P Nå er det jo mer hendig med en stor kassebil for sånne uærlige sjeler, sånne racing-harry-biler er jo mer noe harry-gutta har lyst å ærlig eie så de kan vise den fram til venna sine :) Ransmennene har sikkert lyst til å stappe bilen full av ransgods og kjøre raka vegen til øst-europa - eller vice versa… :) Har sett mer enn én sånne biler på latvisk registrering som har tøffa ned E6 ut av Oslo, så tunglasta at det stod svart røyk ut av eksosen og hjulbuen var millimeter fra å ta i hjulene… Har ringt politiet i alle slike tilfeller, bare for ordens skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så overraskende at slike biler blir stjålet, hvis man tenker over det :P Nå er det jo mer hendig med en stor kassebil for sånne uærlige sjeler, sånne racing-harry-biler er jo mer noe harry-gutta har lyst å ærlig eie så de kan vise den fram til venna sine :) Ransmennene har sikkert lyst til å stappe bilen full av ransgods og kjøre raka vegen til øst-europa - eller vice versa… :) Har sett mer enn én sånne biler på latvisk registrering som har tøffa ned E6 ut av Oslo, så tunglasta at det stod svart røyk ut av eksosen og hjulbuen var millimeter fra å ta i hjulene… Har ringt politiet i alle slike tilfeller, bare for ordens skyld!

Det er jo ikke akkurat noen hemmelighet at rumenerne kjører Caravelle, første ganga den ble stjålet fant vi den ved Sognsvann når de ble jaget vekk derfra. 9 innbrudd har vi hatt også, har jo sett flere gå med tingene våre. Stjeler de ikke innhold i bilen, så plukker de deler, fant den robba for ymse en gang ved Botanisk Hage..

...kanskje dere må vurdere å skaffe henne ett tryggere hjem?

Sånt er skrekkelig kjipt altså, håper hun kommer til rette fortere enn svint og at hun ikke har tatt nevneverdig skade av uvøren omgang med fremmede.

Ja, hun trenger et tryggere hjem, stakkar. Vi ser jo etter hus, men blir litt vanskelig å komme seg på visninger fremover :(

Skikkelig drit at hun er borte, alle planene i sommer går jo i vasken uten den derre bilfilla. Men hu dukker vel opp snart, hun var borte 3 måneder første gang, 3 uker andre. Håper på 3 dager denne gang (evig optimist? :P)!

Er det mulig! Delt!

Håper Purka kommer seg hjem igjen :)

Hvor har du fått tak i klistermerket forresten?

Takk! :) Husker søren ikke hvor jeg kjøpte det derre klistremerket jeg, sikkert ebay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere bor på Tøyen, aye...? På tide å leie garasjeplass?

Og så kan du skrive en lapp på ruta og henvise dem hit. Vraket er på verksted med alvorlig feil for tredje gang på under et år og er for gammel til at forsikringa dekker motorfeil. Om noen hadde stjålet den hadde jeg vært evig takknemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purka er funnet! :D Eller, hu ble stoppa i Ski. Gubbe som sikkert ville ha hundebil som tok henne denne gang. Falck lurte på om det var min hund som satt inni, den var ihvertfall kjørt på kennel..

Så nå får vi bare krysse fingra for at hu blir reparert ganske kjapt, sjangser på at det går greit og melder på til Våler og Skien :)

Og tusen takk til alle som har delt! :flowers:

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purka er funnet! :D Eller, hu ble stoppa i Ski. Gubbe som sikkert ville ha hundebil som tok henne denne gang. Falck lurte på om det var min hund som satt inni, den var ihvertfall kjørt på kennel..

Så nå får vi bare krysse fingra for at hu blir reparert ganske kjapt, sjangser på at det går greit og melder på til Våler og Skien :)

Og tusen takk til alle som har delt! :flowers:

Så godt å høre at Purka er back :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...