Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi har debutert i Rally :)


HeraHiromi
 Share

Recommended Posts

Lørdag 14 debuterte vi i Rally. Det gikk ikke så bra, Hera datt helt ut og var umulig å få kontakt med :D

MEN! Søndagen var det på igjen, jeg kjente at jeg hadde lyst til å trekke meg, men vi hev oss likevel ut i ringen. Hun presterte å gå dritbra! Desverre disket vi fordi jeg hoppet over et skilt. Hadde vi ikke gjort det hadde vi gått ut med 200 poeng :D

Er superstolt av Hera. Tenk at vi har hatt superkontakt en hel konkurranse :) Nå har jeg fått en ekstra pift til å fortsette å jobbe med henne :)

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag 14 debuterte vi i Rally. Det gikk ikke så bra, Hera datt helt ut og var umulig å få kontakt med :D

MEN! Søndagen var det på igjen, jeg kjente at jeg hadde lyst til å trekke meg, men vi hev oss likevel ut i ringen. Hun presterte å gå dritbra! Desverre disket vi fordi jeg hoppet over et skilt. Hadde vi ikke gjort det hadde vi gått ut med 200 poeng :D

Er superstolt av Hera. Tenk at vi har hatt superkontakt en hel konkurranse :) Nå har jeg fått en ekstra pift til å fortsette å jobbe med henne :)

Grattis! Var dere i Fredrikstad? Så det hadde vært med en hvit gjeter der, men fikk ikke med meg navn på hund eller fører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Var dere i Fredrikstad? Så det hadde vært med en hvit gjeter der, men fikk ikke med meg navn på hund eller fører.

Nei, vi var i Stavanger :)

Jeg har ei på vennelista mi på FB som hadde fått opprykk i helga. Kan det være henne? Vet ikke hvor hun bor, men tror det er på østlandet en plass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi var i Stavanger :)

Jeg har ei på vennelista mi på FB som hadde fått opprykk i helga. Kan det være henne? Vet ikke hvor hun bor, men tror det er på østlandet en plass :D

Hun kom på 2. Plass tror jeg med direkte opprykk!:))

Gratulerer så mye! Da er det bare å prøve seg igjen! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :D

Jeg håper virkelig vi klarer å være så samstemte i en konkurranse igjen. Gudene skal vite hvor mye jeg har jobbet med denne hunden :D Hun er ikke enkel å motivere, er snart 5 år, så da blir lykken ekstra stor :)

Men vi skal fortsette, så tar vi det som kommer :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...