Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagecopys første mellompuddel-kull


Guest 2ne
 Share

Recommended Posts

Oi for en mage! :o

Fargegenetikk vet jeg skrekkelig lite om så fra min side er det bare vill tipping! :P

Ja, det er nesten litt imponerende :lol:

Sort er B, brun er b, Leah og Morris er Bb, dvs sort med anlegg for brunt. Da skal det i teorien komme 25 % BB, 50 % Bb og 25 % bb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gratulerer så mye med vel overstått! Høres ut som en perfekt start på livet for kvintetten. Er det bare jeg som tenker at 2ne burde ha et Puddelrock-navnetema? Appetite for Destruction, The Hair

Små fylliker

Posted Images

10603376_10152579968531327_3572997778549

6 uker og 2 dager etter første parng, 6 uker etter andre paring, så er vekta oppe i 12.6 kg :shocked: Det er en vektøkning på 1.5 kg på 8 dager :shocked::shocked: Hun er ikke tjukk, jeg har vurdert å begynne å fore henne 3 ganger om dagen alt, liksom :shocked::shocked::shocked:

Herremåne, puddel.. Jeg bestilte bare 6!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Om jeg sier at Arya bare hadde lagt på seg 4 kg en uke før fødsel, blir du glad da? :lol:

Nei :P

Oppdretteren til Leah sier at hun pleier å regne 500 gram pr valp når de er mellom 56-60 dager, og til nå har Leah gått opp 2.6 kg, på dag 42/40.. Hvis hun fortsetter å øke vekta si sånn som hun har gjort de siste 8 dagene, vil hun veier 15 kg når valpene kommer, dvs 10 valper det.. :lol: Stakkars bolla, hun kan ikke få 10 valper!

10 sorte hannvalper, here we go :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :P

Oppdretteren til Leah sier at hun pleier å regne 500 gram pr valp når de er mellom 56-60 dager, og til nå har Leah gått opp 2.6 kg, på dag 42/40.. Hvis hun fortsetter å øke vekta si sånn som hun har gjort de siste 8 dagene, vil hun veier 15 kg når valpene kommer, dvs 10 valper det.. :lol: Stakkars bolla, hun kan ikke få 10 valper!

10 sorte hannvalper, here we go :lol:

Jeg brukte opp hannhundkvoten så det går bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde først tenkt å tippe 4 valper, men når jeg ser det siste bildet der, så tror jeg at jeg må øke det til 7! Da gjetter jeg 5 hanner hvor 1 er brun, og 2 tisper hvor 1 er sort og 1 brun.

Kommer du til å klippe henne ned før fødselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte opp hannhundkvoten så det går bra :D

Er det stygt av meg å håpe på det? For jeg har fortsatt ingen som er utelukkende interessert i hannhund *ler*

Hadde først tenkt å tippe 4 valper, men når jeg ser det siste bildet der, så tror jeg at jeg må øke det til 7! Da gjetter jeg 5 hanner hvor 1 er brun, og 2 tisper hvor 1 er sort og 1 brun.

Kommer du til å klippe henne ned før fødselen?

5 hanner :shocked: Jeg håper du tar skikkelig feil :P

Barberer magen, rundt rompa og tissen hennes og klipper ned litt på beina, tenkte jeg, men ikke noe mer enn det, tenkte jeg :) Det skulle egentlig vært gjort alt, men formen min er litt skrall om dagen, så jeg tenkte jeg skulle overlate den delen til kennelmedinnehaveren i helgen ;)

8! 6 tisper og 2 hanner :D

Jaaa, hvis det først skal komme 8 stk, så hadde det vært en grei kjønnsfordeling :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*titter inn i glasskulen*

8 valper, 5 tisper og 3 hanner, hvor minst to av tispene er brune :yes:

Og for ordens skyld, jeg har aldri tippet riktig :P

Uansett, dette er kjempespennende og jeg håper så inderlig at alt går som det skal og at du/dere får det dere ønsker dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så synsk, så du kan nok slappe helt av :P

Godt å høre ;) hehe

Ok da... Det blir 8 valper, 5 hanner og 3 tisper - to av hannene er brune, resten sorte :).

Siri, jeg trodde vi var venner jeg :|:P

*titter inn i glasskulen*

8 valper, 5 tisper og 3 hanner, hvor minst to av tispene er brune :yes:

Og for ordens skyld, jeg har aldri tippet riktig :P

Uansett, dette er kjempespennende og jeg håper så inderlig at alt går som det skal og at du/dere får det dere ønsker dere :)

Vel, en gang må være den første, så hvorfor ikke nå? :D

Takk, AnnikenK :ahappy: Jeg har en mistanke om at jeg er fornøyd uansett, men det hadde jo vært hyggelig om disse som lurer på valp ble fornøyde også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Siri kjeder seg *ler*

Jeg tipper 7 valper - 4 tisper og 3 hanner, to brune tisper.

Malin ble såååååå glad når jeg sa at tante Tone kom i helgen *ler ondt* - hun er velsignet uvitende om hva som venter henne.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...