Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagecopys første mellompuddel-kull


Guest 2ne
 Share

Recommended Posts

Da er vi i gang!

Mor: Se Upp Hit and Run "Leah"

HD: A

AA: A

PL: 0/0

Øyne: uten anmerkning februar 2014

PRCD-PRA: A

leahd4a2012.jpg?w=640&h=480

Leah D4A 2012

Far: No Ch. Se Ch. Mon Charme Diamant Noir “Morris”

HD: A

AA: A

PL: 0/0

Øyne: uten anmerkning september 2013

PRCD-PRA: B (bærer)

PRCD-PRA status på valper blir enten fri eller bærere, ingen affiserte :)

morrisbc3b82014.jpg?w=640&h=360

Morris NKK Bø 2014

Dette er en kombinasjon jeg har stor tro på. Det er ingen hemmelighet at jeg er dypt og inderlig forelsket i Leah, og egentlig syns at hennes eneste feil er at hun egentlig tilhører datterbarnet :P Belgerpia og jeg var på NKK Bø bl.a. for å hilse på Morris, og jeg tror jeg trygt kan si at vi hadde veldig sansen for denne gutten, han er søt og mild, med høy lekelyst, uten miljøberørthet, og ingen problemer med å leke og bli pilla på av fremmede damer.

Leah startet løp 12. juni, og vi planlegger en date med Morris neste lørdag (om hun ikke skulle finne ut at hun skal stå enda tidligere), da skulle terminen bli sånn i slutten av august en gang :ahappy:

Både Morris og Leah er sorte med anlegg for brunt, så jeg forventer både sorte og brune valper (teoretisk sett skal 25 % av valpene bli brune). Begge to god pelskvalitet (tett og passe stiv), så jeg regner med at det blir nok pels :P

Valpene bør bli sosiale og fulle av lekelyst og kamplyst, sunt bygde med fart i beina, og være passelig morsomme for de fleste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gratulerer så mye med vel overstått! Høres ut som en perfekt start på livet for kvintetten. Er det bare jeg som tenker at 2ne burde ha et Puddelrock-navnetema? Appetite for Destruction, The Hair

Små fylliker

Posted Images

Åååh! Har lenge hatt lyst på puddel, men blir nok hakket for lite :(

Tsk, mellompuddel er akkurat passe de ;) Ikke så små at de er småhunder, og akkurat så stor at du er glad de ikke er større når det er tid for pelsstell *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh! Har lenge hatt lyst på puddel, men blir nok hakket for lite :(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hakket for lite?? :P De har jo en perfekt størrelse jo... :ahappy:

Men det er jaggu bra at jeg har nok med han jeg allerede har :D Ellers hadde jeg blitt veldig fristet til å kjøpe meg en sånn lekker sak.... :wub:

Lykke til med valpekull, @2ne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...