Jump to content
Hundesonen.no
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Du er ikke alene om å ikke få sove..😒
    • Nå er natta her, jeg får ikke sove.. ser på krim. Prima sover, jeg vil sove... får ikke sove. Men ble et blogginnlegg i det minste:) Ha en fin søndag folkens
    • Her trumfer været koronatiltakene når det kommer til elendighet. Det er nesten ikke mulig å bevege seg ute. I natt måtte jeg vente til halv fire før jeg fikk gått kveldsrunden grunnet et polart lavtrykk eller noe som la igjen mer snø på så kort tid enn jeg noen sinne har sett før. Med orkan i kastene. Synes det har vært historien - i en eller annen variant - siden oktober. Litt satt på spissen. #værsjuk Bor så langt fra folk at bare været hadde vært sånn høvelig, så hadde jeg egentlig ikke merket så mye til disse tiltakene. Men når man sitter inne og det tyter korona i alle kanaler, så blir det en ganske uggen stemning. Og det hjelper ikke når jeg får så dårlig samvittighet hver gang jeg ser på hunden. Jaja. Det går vel over. Været må nå begynne å ta til vett snart - sikkert før sankthans en gang i alle fall. Men nedstegningen tror jeg vi må slite med en stund. Toppen er ikke spådd før om mange uker. Nekter å tro at man sender ungene på skolen et par uker før ferien starter. Og siden grensene vil bli stengt lenge, veldig lenge, så nekter jeg å tro at noen synes det er en god idé at hele Norges befolkning skal begynne å reise rundt på Norgesferie i juli. Så august-september? Man kan jo kanskje håpe at det er mulig å lette litt på noe etterhvert. Klarer feks ikke helt å se at fellestreninger med 10-20 hunder og eiere, utendørs, med bevissthet om å holde avstand, skal utgjøre noen risiko. Det hadde i alle fall gitt litt avbrekk i hverdagen etterhvert. Vi får sjå.
    • Drikker og spiser hun normalt? Normal oppførsel? 
  • Nylig opprettede emner