Gå til innhold
Hundesonen.no

MegaMarie's jukseforsinkede Efit 31.05


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Jeg jobber jo så og si alltid når det er efit, så jeg jukset litt og tok det den 31 istedenfor, selv om jeg jobbet litt da også. I tillegg var jeg kjempe sen med å legge den ut :o

12:00 sitter jeg å ser på Agents of S.H.I.E.L.D.

ThmhfFh.jpg

13:00 er jeg ute i solen og leser til eksamen

H9sgxnv.jpg

14:00 holder jeg fremdeles på med å lese til eksamen. En vanskelig oppgave jeg ikke får til.

djh9Et5.jpg

15:00 tar jeg en pause og bare soler meg og sover litt :)

MRZM4LY.jpg

16:00, siste innspurt i lesingen. Deilig med fint vær å lese ute i :ahappy:

g4Yl4nB.jpg

17:00 er jeg inne og spiser tikka masala mens jeg ser på Agents of S.H.I.E.L.D.

ZbZN0ed.jpg

18:00 sjekker jeg om det kommer noe nytt av Agents of S.H.I.E.L.D. snart. Ferdig med hele sesongen og jeg er hekta :hyper:

tjh2N2U.jpg

19:00 gjør jeg meg klar for å potensielt dra på jobb rett etter tur med hundene

ePdkDzD.jpg

20:00 er jeg på tur med Blondie :ahappy: Her poserer hun i det fine sollyset. Etterpå trente vi litt lydighet :)

gJ20qM5.jpg

21:00 er jeg på tur med Tidi, hun må også posere i det fine lyset og fikk også trene lydighet :)

GSU8nvp.jpg

Vi tåler ett til bilde av Tidi :wub:

twPJUUF.jpg

22:00 er jeg på jobb. Jeg rakk å stikke hjemom med hundene først :)

z36NxgU.jpg

23:00 er jeg fremdeles på jobb, men har ikke telefonen med meg.

00:00 er jeg på jobb og venter på innkommende fly fra Tyrkia. Eneste grunnen til at jeg er på jobb :P

xWka5b2.jpg

01:00 er jeg på vei hjem fra jobb :ahappy: Helt grei arbeidsdag altså :D

yKxwux0.jpg

Etter jobb fant jeg meg en ny tv-serie å se på, nemlig Arrow, og spiste sjokolade som jeg hadde kjøpt på tilbud på jobb :ahappy:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ mange ganger har jeg flydd fra Flesland og aldri møtt deg på jobb, må tydeligvis komme med fly fra Tyrkia :lol: Så ut som en varm og fin dag :D

Haha, jeg tar ikke alltid innkommende fly fra Tyrkia. Men den vakten, 22-01 er kun fordi det kommet et fly inn fra Tyrkia lørdags kveld/natt. Lørdagskveld er kjempe rolig, så det et ikke vits at man er på jobb før såpass seint :) Men oddsen for å treffe meg selv når jeg er på jobb er jo egentlig liten. Du bruker kanskje 2 min på å gå gjennom kontrollen. På de 2 min kan jeg være på pause, være i en annen kontroll osv :P Du får fortsette å leite etter meg ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Så er det jo koselig å planlegge og drømme litt også Har du noen tanker om hvilken rase du kan tenke deg i fremtiden?
    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...