Gå til innhold
Hundesonen.no

Søndags-EFIT hos ingvildoline 1. juni


ingvildoline
 Share

Recommended Posts

09:00-10:00 Vi har nettopp våknet, noen av oss litt mer enn andre... Så vi ligger i sengen og koser og surfer på nett.

YDCasCb.jpg

10:00-11:00 Frokosten inntas foran TVen, under pleddet i sofaen.

Nwsmvvx.jpg

11:00-12:00 Jeg surfer på nett, Meesha mener vi stod opp altfor tidlig.

qmWc0IT.jpg

12:00-13:00 Notatene mine i politisk teori er funnet frem for en siste gjennomlesing før mandagens eksamen. Meesha sover...

9bXTI0F.jpg

13:00-14:00 Har vi gjort oss klare til å gå tur.

OhpklUM.jpg

14:00-15:00 Er vi på tur, her rundt Store Lungegårdsvann. Været er nydelig og Meesha smiler til livet!

riBXET1.jpg

15:00-16:00 Vi er kommet hjem fra tur, og jeg rydder og vasker litt i gangen.

7J68u44.jpg

16:00-17:00 Dagens middag ble pizza fra Dolly Dimples. Jeg har spist meg så mett at jeg er kvalm.

ChCAERS.jpg

17:00-18:00 Jeg prøver å bli litt mindre mett, Meesha lurer på hva jeg gjør med telefonen.

aaZiqVl.jpg

18:00-19:00 Jeg legger på plass tørre klær og henger opp en ny klesvask.

ACSp0LY.jpg

19:00-20:00 Vi går en liten runde i det varme været. Meesha er null niks interessert i å se fint inn i kamera.

t1VdgXv.jpg

20:00-21:00 Jeg surfer på nett og prøver å finne på hva jeg skal ta EFIT-bilde av, og prøver meg på en selfie med Meesha. Han er riktignok mer interessert i å glo ut av vinduet.

4UF7d5h.jpg

21:00-22:00 Vi har lagt oss i sengen med The Breakfast Club på HBO Nordic, og er snart klare til å sove!

LA45GO7.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin og koselig dag :ahappy: Kjempe fint ståbilde av Meesha :D Kunne nesten brukt det som oppstillingsbildet!

Haha nei han står jo heelt feil! Krysset er jo en bratt nedoverbakke fordi han knekker i bakknærne siden han står på kanten av veien :lol: Men utover det var det fint hihi! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei han står jo heelt feil! Krysset er jo en bratt nedoverbakke fordi han knekker i bakknærne siden han står på kanten av veien :lol: Men utover det var det fint hihi! :D

Hahah, det er sant, men han stod veldig parallelt med beina da! Og så veldig søt ut :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...