Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur til stranden


SynneWoll
 Share

Recommended Posts

Var en liten tur til stranden med Tiko, rett før 17.mai :) Her likte han seg veldig godt, og skjell det var veldig godt å spise, og selfølgelig alt annet han kom over.

Selfølgelig glemte jeg å ta av ADAP halsbåndet når jeg skulle ta bilder, arrhh. Men det får bare være! Gullgutten vokser som ugress for tiden, når er det normalt at de er "fult" ut vokst i kroppen? Han er en Gordon Setter, 12 uker.

1-14.jpg

2-15.jpg

DSC_0095.jpg

DSC_0077.jpg

DSC_0069.jpg

DSC_0061.jpg

DSC_0041-1.jpg

DSC_0032-1.jpg

DSC_0023.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var veldig fin :) Men du er ikke redd han skal skjære opp tredeputene på potene sine på skarpe skjell og rur på svaberget da? Folk skjærer seg jo i foten på skjell når de går barføtt sånne steder i blant, så hunder er vel ikke helt safe de heller på det underlaget? Knuste skjell er skarpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var veldig fin :) Men du er ikke redd han skal skjære opp tredeputene på potene sine på skarpe skjell og rur på svaberget da? Folk skjærer seg jo i foten på skjell når de går barføtt sånne steder i blant, så hunder er vel ikke helt safe de heller på det underlaget? Knuste skjell er skarpe.

Det har jeg faktisk ikke tenkt på for å være ærlig! Har gått bra hittil, han klager bare når han trakker på tistler eller sånne stikkeløvetann :ahappy: Men jeg skal være mer forstiktig, for jeg vet selv hvor vondt det er å skjære seg på sånne skjell!

Tusen takk alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...