Gå til innhold
Hundesonen.no

Heii :)


Recommended Posts

Jeg er ei jente på 23 år. Bor alene i ingenmannsland med pus og hund. Jobber på Europris :)

Hadde en staffordshire bull terrier, Lukas. Frem til forrige fredag. Etter mye allergi, ingen utslag på blodprøve og ingen flere alternativer til behandling. Endte desverre med det tunge valget.

På torsdag hentet jeg meg rottweiler tispe, Nala. :)

post-13130-1401653543,9351_thumb.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
På 1.6.2014 at 10:12 PM, Kristin_nord skrev:

Jeg er ei jente på 23 år. Bor alene i ingenmannsland med pus og hund. Jobber på Europris :)

 

Hadde en staffordshire bull terrier, Lukas. Frem til forrige fredag. Etter mye allergi, ingen utslag på blodprøve og ingen flere alternativer til behandling. Endte desverre med det tunge valget.

 

På torsdag hentet jeg meg rottweiler tispe, Nala. :)

 

post-13130-1401653543,9351_thumb.jpg

 

Velger å presantere meg selv på nytt jeg faktisk - siden verden falt litt i grus og mye endret seg etter denne presantasjonen. 

 

Rett etter dette innlegget ble jeg syk. Veldig syk. Og valgte til slutt og omplassere Nala da det ble utrolig mye dårlig samvittighet fra min side, fordi hun fortjente MYE mer enn hva jeg kunne gi henne. (Hun bor nå på stor gård i Skien og har det flott, vi har kontakt og jeg skal få hilse på henne neste gang jeg er nedover) :)

Etterhvert fikk jeg Meeko , nøye gjennomtenkt og veldig ærlig ovenfor oppdretter ang min sykdom. Og hvor mye syk jeg var på akkurat daværende tidspunkt. Og oppdretter valgte å se meg som person, hva jeg kunne gi i stedet for å se på meg som syk. 

Meeko har gitt MASSE glede. Han har gitt så utrolig mange gode stunder uansett hvor dårlig jeg er. Som jeg sier er han oppvokst som magehund, og han vet hva jeg trenger på hvilke dager. Takket være han har jeg vokst mye inni meg. 

 

Fikk verdens beste venninne med samme interesser som meg, endelig! Og det betyr at det er masse hund og masse kjør når det passer - og jeg stor trives med det. Det viktigste for meg er at jeg får være meg 110%. Så da er det enklere å omgås. 

Jeg har overlevd 25 år, så da skal jeg da klare noen år til. 2016 skal bli mitt år, koste hva det koste vil - jeg er lei av å være sjuk. Så dette året skal tilbringes ute mest mulig. (for de som er nysgjerrig på akkurat det kan trykke her :for å sjekke ut min blogg :)

 

Nå skal livet nytes, uansett hvor dårlig jeg har, (begynner heldigvis å få det litt under kontroll da jeg endelig kan slappe av litt og slippe å være redd 24/7. så hund nr 2 vil også komme i hus i løpet av året, forhåpentligvis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HeleneFS skrev:

Gratulerer så mye med ny valp, godt å høre du fant en som kunne passe din livssituasjon bedre :). Utrolig synd å lese om sykdommen og omplassering :hug:, heldigvis ser det ut som du har det bra til tross. Lykke til med nr2.

Tusen takk for det :) Meeko er nå 15 mnd ca, så han er ikke valp lenger. Men ting ble mye enklere med han i hus, alt falt litt på plass :)
 

Tusen takk, hund nr 2 blir en huskey med mindre sykdommen kommer tilbake i store deler av hverdagen - så gleder meg til det :) men det blir omplassering og ikke valp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...