Gå til innhold
Hundesonen.no

Tabris' og Ozus søndagsEFIT - i finvær og kosemodus


Tabris
 Share

Recommended Posts

Vi har hatt en herlig søndag. Jeg starter dagen med en runde på nett mens jeg koser meg med fangsten samboer har hatt med seg fra Sverige.

2014-06-01%2011.44.35.jpg

Jeg forflytter meg litt til sofaen for og prate med litt med sambo, da utsikten min plutselig blir hvit...

2014-06-01%2011.48.53.jpg

Klokka er nå ca halv ett og vi har kommet oss ut på tur i det herlige (men litt for varme) sommerværet. (Som vi jo nå kan si - første sommerdag, yay!)

2014-06-01%2012.30.37.jpg

En time senere er vi fortsatt på tur. Ikke den lengste runden (litt for varmt), men har funnet en ny rute rundt Melsheia som jeg tror vil bli min nye hverdagsrute. Den jeg har nå er litt for kort, synes jeg. Denne runden er ca 5 km med både gode stigninger for å få opp pulsen og svært vakker og behagelig natur.

2014-06-01%2013.29.39.jpg

Fin arbeidsfordeling - jeg går tur med Ozu, og samboer lager middag. Pasta med kjøttdeig i dag, mens vi ser Cheers - blir aldri lei pasta.

2014-06-01%2014.47.17.jpg

Etter middag og serie er fortært, så setter jeg med ned for å spille videre i TES:O, mitt nye yndlingsspill og tidsfordriv.

2014-06-01%2016.25.14.jpg

Klokken er nå rundt halv syv, og jeg setter opp treningsplan for neste uke. Har ikke trent så mye de siste ukene siden jeg var så mye syk, lå på sykehuset en uke osv. Men nå er vi back in the game!

2014-06-01%2018.28.28.jpg

Samboer og jeg ser de to siste episodene i sesong to av American Horror Story - elsker den serien!

2014-06-01%2019.15.41.jpg

Siden jeg står tidlig opp så er jeg i seng tidlig. Det blir dermed tidlig kveldsrunde med gutten, og dette er siste bildet i dagens EFIT. :)

2014-06-01%2020.40.15.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

American Horror Story, TES:O, tur, bli lagd middag til OG planlegge hundetrening?? Høres ut som en veeeldig fin dag :D Moro at vi ser ut til å like de samme seriene også :P AHS er dritmoro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

American Horror Story, TES:O, tur, bli lagd middag til OG planlegge hundetrening?? Høres ut som en veeeldig fin dag :D Moro at vi ser ut til å like de samme seriene også :P AHS er dritmoro!

Hehe, ja, det var en herlig dag! :D

Digger AHS, gleder meg allerede til og begynne på sesong tre! (Og de holder jo på og lage sesong fire nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en deilig dag! Alltid gøy når man finner nye turruter :)

Ja, var definitivt en herlig dag! Har gått i Melsheia før, men aldri gått helt rundt. Trodde det var mye lenger enn det var - tok den runden i dag også, faktisk. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...