Gå til innhold
Hundesonen.no

Er Petworld faktisk Norges største nettbutikk for dyr?


simira
 Share

Recommended Posts

På 7.5.2018 at 11:59 AM, kaiarugs skrev:

Hei igjen! Ser det fremdeles er noen som er usikre på hvem som eier Petworld. Proff.no oppdateres svært sjelden, i følge nettsiden var siste oppdatering av aksjonær gjort i 2016. Petworld ble solgt og overført til oss i august 2017, Hagen var helt ute av bedriften fra november 2017. Brønnøysund har oppdatert informasjon. Ellers er det bare å sende meg en e-post om dere lurer på noe i forbindelse med salget av Petworld, eller har andre spørsmål, mailen min er kaia@petworld.no :)

Hvem er hovedaksjonær for Petworld pr i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei! Mitt navn er Kaia Rugseth, jeg er en av de nye eierne i Petworld. Det stemmer at firmaet er kjøpt opp av meg, Bendic Klevstadberget (som er ny daglig leder) og Gorm Håland. Firmaet som eier Petwo

Hei igjen! Ser det fremdeles er noen som er usikre på hvem som eier Petworld. Proff.no oppdateres svært sjelden, i følge nettsiden var siste oppdatering av aksjonær gjort i 2016. Petworld ble solgt og

Dere har definitivt gode priser og godt utvalg, så er fint å kunne handle fra Petworld med god samvittighet igjen Jeg, og sikkert flere med meg, slutta å handle hos Petworld etter at vi fant ut hvem

  • 1 year later...
På 8/20/2014 at 10:59 AM, Lunatic skrev:

Jeg ringte NKK for å prøve å registrere min Labbe (som er fra Tyristrand), og der sa de at familien Hagen var svartelistet/utestengt fra NKK fordi de for typ 30 år siden hadde blandt annet jukset med noen blodprøver for å få to kull på en tispe så man kan drive rovdrift på tisper. Så egentlig er det ingen mulighet for å få min registrert, selv om jeg prøvde å ringe og snakke med alle jeg kunne.

 

Så, jeg ville ikke ha støttet dem på noen måte, mer enn jeg allerede har

 

EDIT: Jeg tror også de "spesialiserer" seg på førstegangskjøpere, for de sa at Luna ble registrert, men hun ble registrert i NHL (som ikke telles i det hele tatt) og ikke NKK. Det er vel adoptivmoren(?) til Denice som har ansvar for kennelen (tror jeg i hvert fall), og hun sa mye som jeg ser rett gjennom nå, men som jeg ikke tenkte over som førstegangskjøper..

Har kontaktet NKK og de har taushetsplikt  når det gjelder utestengelse.og de svarer kun på generelt grunnlag.Har dette på Mail. Så hvordan har det seg at du fikk info. Taushetsplikt gjaldt den gangen og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...