Gå til innhold
Hundesonen.no

Omplassering av kanin


Maria
 Share

Recommended Posts

Noen i familien innser at de har vært dumme da da kjøpte kanin til eldstejenta som ikke lengre er interessert i den. Ja, det er feil osv, men det er ikke noe jeg ønsker å diskutere. I alle fall - de ønsker å de om det er muligheter for å få gitt denne kaninen et nytt hjem. Der den får røre masse på seg og ikke bare stå i kaninbur eller i en liten innhegning ute. Det er en utekanin, hann. Blanding med hermelin og dvergvedder tenker jeg. Og løvehode. Det er en ordentlig flott kanin som er veldig snill og vant til å bli håndtert. Han er vel 4 år nå omtrent.

Er det noen som ønsker seg eller som vet om noen som vil ha en liten, søt kaninkar? Han gis i så fall bort til det rette hjemmet, og jeg kan sikkert overtale eier til å kastrere ham før han gis bort hvis det er noe som må til. Han er vant til å være alenekanin. Utover det vet jeg ikke så mye om ham. Fargen er en pen "beige".

Gi en lyd om dere vet om noe eller er interessert :) Kan be om bilde. Men den likner veldig på den lyseste (Stina Stereo?) til Mud her inne egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg inn i " Den store kaninboka"-gruppen på facebook og legg det ut der :) Der er alle opptatt av at kaninene skal ha stor plass og helst gå løs inne så langt det er mulig,skikkelig mat osv :)

Man får ikke selge eller omplassere kaniner på gruppa :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, glemte å svare.

Kan be om å få dem til å ta bilde av ham. Holder til på Sætre i Hurum (Buskerud). :)

Det er først og fremst jeg som har oppfordret dem til å finne et nytt hjem til Nurre (som han heter), fordi det er så forbanna stusselig å leve som han gjør nå. De har gitt han bra mat og han fikk mye oppmerksomhet i starten. Ble hoppet litt med f.eks. Tror han kan passe med barn, men han er ikke vant til små barn, men jenter på 9-10 år.

Ber om bilde og legger ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry dobbelpost. Men ja, han har bodd ute i kaninbur hele året, men buret har stått i en oppvarmet garasje om vinteren. Han står i et kaninbur i tre på bein, og er ofte ute på plenen i en mobil innhegning. Men den er alt for liten til at det er noe hyggelig for ham synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...