Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei på deg!


isbister
 Share

Recommended Posts

Hei på dere! Beklager det tomme innlegget men visste ikke helt hva jeg skulle skrive. Har ihvertfall en dalmatinergutt på snart 2 år og er storesøster og passer for en löwchen tispe på 9 år. Virker som et ganske kunnskapsrikt forum dette her. Bilder av både dalmatineren og löwchenfrøkna kommer nok snart en gang.

Takker ellers for hilsningene.

Hilsninger fra meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lola Pagola! Jeg har en fra 'den som ikke må nevnes' fra Sør-Øst. Han har heldigvis supert gemytt og god helse, det eneste vi må jobbe med for tiden er å komme oss forbi smarte hannhunder uten å provosere de alt for mye. Forutenom er han en mammadalt og en deilig koseklump. Solflekkene på gulvet er gode, men pleddet som 'mormor' strikket til han er enda bedre.

.

Gutten heter Mattis og er Verdens Beste. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lola Pagola! Jeg har en fra 'den som ikke må nevnes' fra Sør-Øst. Han har heldigvis supert gemytt og god helse, det eneste vi må jobbe med for tiden er å komme oss forbi smarte hannhunder uten å provosere de alt for mye. Forutenom er han en mammadalt og en deilig koseklump. Solflekkene på gulvet er gode, men pleddet som 'mormor' strikket til han er enda bedre.

.

Her er gutten min, han heter Mattis og er Verdens Beste. :ahappy:

Haha :-) er heldigvis ikke noe i veien med foreldredyrene mentalt, så det kunne gått verre :-) Veldig søt da! (regner med at det er mannen med "geologi"navnet og en forkjærlighet for velsignelser du har fra :P Med mindre det var voldemor.t du mente )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...