Gå til innhold
Hundesonen.no

Stines Aloe Vera!


Recommended Posts

Hei.

Jeg er forhandler av Forever Living Products.

Har min egen nettbutikk: www.myaloevera.no/stinesaloevera

Jeg selger produkter basert på aloe vera. Har produkter innen kropp og velvære. Kosttilskudd, proteinpulver, hudpleieprodukter, sminke, rengjøringsmidler og også til dyr.

Noen av produktene jeg selger:

Veterinary formula:

Forever har et produkt som er spesielt utformet for dyr, Aloe Veterinary Formula. Det er fremstilt med en høy prosentandel stabilisert Aloe Vera Gel.

På grunn av sitt velgjørende innhold er den ideell å bruke ved rengjøring av sår. Aloe Veterinary Formula gir også næring til tørr hud, pels, poter, spener, hover, man og hale. Den kan dessuten brukes ved forbinding av øm hud. Allantoin er den andre ingrediensen, og det er et stoff som pleier huden. Aloe Veterinary Formula selges i sprayflaske med praktisk munnstykke, slik at den er enkel å bruke.

10253791_10152882473881677_4825389852907

Argi+:

ARGI+ er et innovativt kosttilskudd, utviklet spesielt for deg som lever et aktivt liv. Inneholder aminosyren L-arginin samt en juice- og fruktekstraktmiks fra frukt og bær, blant annet blåbær, bringebær, druer og granateple. Gir dagsbehovet av vitamin C, D, B6, B12 og folsyre.
Du som vil leve et aktivt liv vet hva som trengs for å føle seg bra: næringsrik mat, hvile, søvn, sosialt fellesskap og fysisk aktivitet. Å spise variert legger også grunnlaget til en god helse, med en kost som inneholder en god blanding av protein, karbohydrater og fett. For en aktiv livsstil hører også mosjon til. Kroppen vår er laget for fysisk aktivitet og den belønner oss med å gi oss mer overskudd og energi når vi beveger oss.
Aminosyrer er, enkelt sagt, byggesteiner i proteiner. ARGI+ er et kosttilskudd som inneholder aminosyren L-arginin. ARGI+ inneholder også en blanding av fruktekstrakt og juicepulver fra blåbær, bringebær, kirsebær, bjørnebær, solbær, hyllebær, druer og granateple.
ARGI+ gir deg det daglige behovet av vitamin C, D, B6, B12 og folat (folsyre), som alla bidrar til immunsystemets normale funksjon. Vitamin C, B6, B12 og folsyre bidrar også til å redusere trøtthet og utmattelse, mens vitamin D bidrar til normal muskelfunksjon.
Røde blodceller har som oppgave å transportere oksygen til cellene, og både B6 og B12 bidrar til normal dannelse av røde blodceller. Vitamin C, B6 og B12 bidrar alle til en normal energiomsetning.
320_ARGI_Frilagd.png
Heat lotion:
Trøtt i kroppen? Prøv Aloe Heat Lorion. Skjønn massasjelotion med Aloe vera, mentol og eukalypsusolje som dessuten gjør huden myk og glatt. Dufter friskt av mint.
Etter en lang og anstrengende dag på kontoret, i hagen eller etter trening, vet vi alle hvordan det føles i kroppen. Prøv Aloe Heat Lotion, en beroligende, mykgjørende og oppfriskende massasjelotion som lett tas opp av huden
064_AloeHeat_Frilagd.png
Aloe vera shield-deodorant:
Skånsom og effetiv deo som holder deg frisk lenge. Klisser ikke, og har en mild duft som passer både henne og ham.
Når temperaturen og tempoet stiger i løpet av dagen, føles det trygt å kunne føle seg like frisk som da man gikk hjemmefra om morgenen. Aloe Ever-Shield Deodorant gir en effektiv beskyttelse mot dårlig lukt.
Ettersom den inneholder hudpleiende Aloe vera, kan den påføres rett etter vask, barbering og voksing uten at den svir på huden. Takket være sin form – praktisk stick – og konsistens, er Aloe Ever-Shield lett å påføre. Den har en mild duft og gir ingen flekker på klærne. Aloe Ever-Shield inneholder ikke aluminiumklorid.
067_Aloe_EvershieldDeo_Frilagd_1.png

Aloe propolis Creme:

Et av våre mest populære produkter, utmerket til tørr hud over hele kroppen. Både mykgjørende og fuktighetsbevarende med ordentlig kremaktig konsistens og herlig honningduft.
Basisen i Aloe Propolis Creme er Aloe Vera Gel. Andre ingredienser er propolis, kamille og allantoin som er kjente for sine hudpleiende egenskaper. Til slutt har vi tilsatt vitamin A og E som også pleier huden.
Aloe Propolis Creme er utmerket for tørr hud. Den er både mykgjørende og fuktighetsbevarende og absorberes raskt av huden. Den kan brukes over hele kroppen både som hånd- og fotkrem og som dag- og nattkrem. Passer også følsom hud.
Når du først har begynt å bruke Aloe Propolis Creme, forstår du hvorfor den er et av våre mest populære produkter.
051_PropolisCreme_Frilagd_1.png
Og selvfølgelig mange mange mange flere produkter! :)
Produktene selges med 90 dagers fornøyd kunde garanti. Er du ikke fornøyd får du pengene tilbake.
Ser også etter flere forhandlere.Nysgjerrig? Ta kontakt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også si at det er fantastiske produkter :) propolisen og den gellen kjøpte jeg for en stund siden og det har fjernet min søsters ekstreme utslett som verken kortison eller annet har fjernet. Det gjør underverk for min plutselige urene hud i ansiktet som jeg kjøpte det for og sår gror fortere. Slet med at sårene grodde ufattelig tregt etter en ganske heftig medisinkur og dette gjorde underverket. Så faktisk forskjell bare fra ene dagen til den andre! :)

oooggg neida jeg selger ikke produktene selv om det kan høres sånn ut :icon_redface: Kjøpte de for første gang på en stand for litt over 1mnd siden og er bare en superfornøyd kunde!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på den veterinærsprayen. Hva menes med at den er "ideell ved rengjøring?"

Kan den lindre kløe?

Kan den brukes på allerede irritert hud/utslett?

Ideell ved rengjøring fordi den inneholder naturlige produkter og er basert på aloe vera som er svært allsidig i sin virkemåte. :) Er her snakk om rengjøring av sår og den slags, ikke til vask av pelsballen ;)

Da aloe vera er kløstillene i seg selv er den fin å bruke på irritert hud. Den demper også irritasjon så kan med hell brukes på irritert hud/utslett.

Den er blant annet veldig god på våteksem ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideell ved rengjøring fordi den inneholder naturlige produkter og er basert på aloe vera som er svært allsidig i sin virkemåte. :) Er her snakk om rengjøring av sår og den slags, ikke til vask av pelsballen ;)

Da aloe vera er kløstillene i seg selv er den fin å bruke på irritert hud. Den demper også irritasjon så kan med hell brukes på irritert hud/utslett.

Den er blant annet veldig god på våteksem ;)

Supert, da høres det ut som noe for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mai mnd har jeg kampanje på følgende:

Kjøp en detox pakke og få månedens produkt på kjøpet!

Forever natural detox:

Unn kroppen din en ny start med Forever Natural Detox. I settet inngår fem av våre fineste kosttilskudd, en fin veske og all informasjon du trenger for et vellykket resultat.

Detox betyr at man via maten hjelper kroppen å kvitte seg med gift- og avfallsstoffer på en naturlig måte. Dette gjør man blant annet for å få ny energi og for å styrke immunforsvaret – ja, ganske enkelt for å komme i gang med sin nye livsstil. En detox-diett er ikke direkte rettet mot vekttap, men mange opplever at det blir lettere å kontrollere vekten når man spiser en sunn og velbalansert kost som også virker utrensende.

Når du kjøper detox-settet så får du, i tillegg til våre utvalgte kosttilskudd, tilgang til en brosjyre som forteller om hvordan du gjennomfører vår detox, og som hjelper deg til å få en god start på programmet. I brosjyren finner du også en kode som du kan bruke for å logge inn på vårt VIP-rom her på hjemmesiden. Her finner du inspirerende oppskrifter, tips og råd, og mye oppmuntring som hjelper deg gjennom programmet.

detoxkit_shopbild_SV.png

Månedens produkt er Forever ultra.

Deilig shake med fullverdig soyaprotein, viktige vitaminer og mineraler. Maksimalt med næring og minimalt med kalorier gjør at den passer like bra som måltidserstatning ved vektkontroll som til mellommåltid, proteintilskudd etter treningen eller når du helt enkelt har lyst på noe godt. Blandes med lettmelk (eller vann). Velg mellom to gode, naturlige smaker: vanilje eller sjokolade.

Nye Forever Ultra er en smart og enkel løsning for deg som ønsker kontroll over ditt kaloriinntak. Takket være sitt innhold av viktige vitaminer og mineraler og et velbalansert forhold mellom proteiner, karbohydrater og fett passer like bra for deg som vil gå ned i vekt (eller beholde vekten) som for deg som vil trene og bygge muskler.

Forever Ultra blandet med lettmelk kan erstatte opp til to måltider pr. dag. Den fungerer utmerket som frokost, lunsj, middag og/eller kveldsmat. Man kan også bruke Ultra som mellommåltid. En porsjon Forever Ultra blandet med lettmelk inneholder bare ca. 200 kcal, men det høge proteininnholdet gjør at den gir en god metthetsfølelse. Takket være proteininnholdet orker du å trene samtidig som du erstatter måltider med Ultra, og proteinet gjør det enklere for deg å opprettholde muskelmassen.

Kombiner Forever Ultra med et velbalansert kosthold og mosjon for en sunnere livsstil og større velvære.

324325_ForeverUltra_2014.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10341959_10152481413640030_2518028315002

Perfekt!

Aloe vera gelly, ren aloe vera. Perfekt å ha med seg på stranden, i båten, i skogen, på fjellet. Eller rett og slett ha på badet eller i førstehjelpsskrinet!

Super mot solbrenthet, om man har brent seg på komfyr, stekepanne, åpne flammer m.m

aloe vera er også kløstillende så fin å bruke om man har fått myggstikk osv.

Finner den her

061_AloeGelly_Frilagd.png

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

10492236_1465635767013253_74500349163497

Sommerpakken! Et must for deg som skal ut å reise, eller deg som skal være hjemme men nyte solen ;)

Solkrem, enten i spray eller krem versjon, evt begge om du ønsker det! Aloe Vera Gelly, supert som aftersun, om du er solbrent eller ved insektbitt! Forever Active Probiotic for reisemagen!

Ta kontakt for et godt tilbud!

Alle produktene kan selvfølgelig kjøpes enkeltvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

10513369_1469450073298489_50380233800185

Sommerpakken! Nå til superpris!

Solkrem basert på økologisk aloe vera og naturlige ingredienser.

Skrubb for hele kroppen, samt ren aloe vera gele som aftersun/førstehjelp for solbrenthet, insektsbitt osv :)

Også mulig å bytte ut solkremen med solspray. I tillegg kan man få kjøpt med probiotica som er supert å ha for de av dere som skal ut å reise for å slippe unna feriemagen ;)

Send meg en pm for pris/bestilling, evt på mail foreverliving@stinesaloevera.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bare spørre om en ting! Er veldig på mote det å være forhandler av forever living føler jeg (ikke noe vondt i det), men sånn iforhold til pris. Ingen skriver pris, man må alltid få en PM, akkurat som det skal være "hemmelig". Kan man ikke bare skrive prisen med en gang? :P

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på pris. Men er ikke såå interessert at jeg orker å sende pm. Da risikerer jeg å bli "mast" på om jeg vil kjøpe, og så må jeg svare på PMen osv. Vil bare vite pris jeg og så ta standpunkt helt i mitt stille sinn om jeg vil kjøpe eller ikke.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@sham og @KristinR

Først må jeg si jeg forstår dere veldig godt :) Jeg har ikke helt klart å forstå hva som ligger bak årsaken til at vi har retningslinjer som gjør at vi ikke kan legge ut pris på åpne sosiale medier og forum. Generelt er det mulig å sjekke priser på foreverliving.no men dette er kun veiledende priser da hver uavhengige forhandler selv kan prissette varene utfra egne utgifter som for eksempel leie av lokale og denslags.

Selv forholder jeg meg til veiledende utsalgspris. I tillegg har jeg valgt å ha 15% rabatt på første bestilling for alle nye kunder, men den gjelder ikke slike pakketilbud som jeg lager selv.

Om dere er redd for å bli mast på så kan dere bare si at dere ikke ønsker tilbakemelding kun pris, så ordner jeg det også :) Evt så kan dere be om at jeg sender dere en PM, det går og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, spennende dette med at det har tatt bort eksem og utslett på folk som har slitt med det lenge. Kanskje jeg må teste det ut om ikke eksemen er på bedringens vei nå. Akkurat nå ser den ut til å bli veldig bra :) 

Du får bare sende meg en pm om du vil prøve :) 90 dagers fornøydhetsgaranti også :) du som sliter med eksem burde prøve solkremen vår ;)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tok ikke min eksem... Dessverre. Men jeg har prøvd alt, og da mener jeg alt, og ingenting funker i lengden på meg.

Dessverre så har ikke alle effekt av det nei :( men derfor garantien er så fin så slipper du hvertfall å tape penger på noe som ikke funker.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert at det et garanti på det, Enits.

Den tok ikke min eksem... Dessverre. Men jeg har prøvd alt, og da mener jeg alt, og ingenting funker i lengden på meg.

Ikke for å tvile på at du ikke har prøvd alt, og litt OT, men har du prøvd akkupunktur? All eksemen på kroppen min er så og si vekke. Tok første behandling i fjor høst. Kun hatt såpass lite eksem på kroppen at jeg ikke har lagt merke til det selv. Eksemen i ansiktet har ikke gitt helt slipp, men der mener akupunktøren det skyldes allergi og jeg har ikke vært så flink til å holde meg unna det jeg skulle. Men nå er det i ansiktet mye bedre. Det er der enda, men såpass lite at jeg ikke er plaget. Så får vi se hvor lenge det varer :)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10464000_1470763573167139_34588879937722

Body toning kit!

Fin fram din vakreste form! Aloe Body Toning Kit er et komplett sett til en hjemmebehandling designet for å hjelpe huden din til å bli fastere og spenstigere og samtidig minske forekomsten av cellulitter. Bruksanvisning medfølger.
Utvalgte urteekstrakt og andre stoffer er dine hemmelige våpen i kampen mot cellulitter. Skjem deg selv bort med en hjemmebehandling som får deg i trim med en fastere og spenstigere hud og samtidig minimerer forekomsten av celluluter. Gi kroppen din det den fortjener og finn fram skjønnheten din med Aloe Body Toning Kit.

10411833_1470763916500438_87584315075939

15% rabatt i juli mnd!

Alle som bestiller i juli er med i trekning av å få tilbakebetalt kostnaden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...