Gå til innhold
Hundesonen.no

Australsk gjeterhund spesial 24 mai m/valpeshow og lp


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Hvem skal? :)

Tidi debuterer i juniorklasse.
Jeg gleder meg utrolig mye :D Det var kjempe hyggelig i fjor å bare se på, så å stille i år med egenhund blir kjempe spennende!

Endret av AnetteH
la til valpeshow og lp
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kommer med Homselomsen, gleder meg til å treffe Kelpie folket igjen.. Skal ligge på fasjonable Vormsund Golfhotell fra fredagen, fnis...

Lykke (og 2 kullsøstre) stiller i junior. Gleder meg til å treffe masse fine kelpiefolk igjen

Vi er påmeldt. Makie i lp kl 1 og Irja på valpeshow.

Guest Jonna

Jeg skal, stiller to av de i huset og ellers ender jeg vel med å handle 5 stk tilsammen.

Blir bare utstilling, ettersom jeg er med i styret og skal fikse og ordne ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dårlig avreagering, så jeg er fortsatt litt sur for at aussieklubben plutselig endra datoen på sin spesial fra 25. til 24., for jeg hadde jo tenkt meg hit.

synes det var veldig synd, vet mange også ønsket å gå lp hos aussieklubben dagen etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fra Drammensområdet som skal? :)

Edit: Som evt har plass til en til med liten koffert?

Jeg kjører igjennom Drammen så kan sikkert sitte på med meg hvis du har med kun 1 hund :P

Vi kommer da med Tindra som skal gå Lp1 og Ace skal stilles i valpeshow :innocent:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at så mange kommer da, gleder meg til å treffe dere! Vi skal gå lydighet og prøve å huke tak i kelpiefotograf! :ahappy:

Sofia med Kelpiegallery som er kelpiefotografen du skal huke tak i?

Så koselig at så mange skal dit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at så mange kommer da, gleder meg til å treffe dere! Vi skal gå lydighet og prøve å huke tak i kelpiefotograf! :ahappy:

Hun vil jeg og huke tak i :-D noen som vet hvordan hun jobber? står hun ved utstillingsringen og knipser eller?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil jeg og huke tak i :-D noen som vet hvordan hun jobber? står hun ved utstillingsringen og knipser eller?

hun kommer til å ta bilder under selve utstillingen også ta bilder etterpå/før av hundene en og en som vil inn i galleriet :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...