Gå til innhold
Hundesonen.no

Australsk gjeterhund spesial 24 mai m/valpeshow og lp


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Sofia med Kelpiegallery som er kelpiefotografen du skal huke tak i?

Så koselig at så mange skal dit :D

Nå kom jeg på denne. Ja! Har beundret bildene hennes lenge, så håper det går å få med gullgutten også. :)

Men når det er sagt så kan jeg jo jakte litt på deg også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kommer med Homselomsen, gleder meg til å treffe Kelpie folket igjen.. Skal ligge på fasjonable Vormsund Golfhotell fra fredagen, fnis...

Lykke (og 2 kullsøstre) stiller i junior. Gleder meg til å treffe masse fine kelpiefolk igjen

Vi er påmeldt. Makie i lp kl 1 og Irja på valpeshow.

SKAL SKAL SKAL SKAL!

Jeg har lånt ut gubben som hjelper ved forefallende arbeid med stevnet. Både Shy og Strider skal stilles - tror jeg. Begge stiller i Australsk nakenhund-klasse.. i tillegg så har plutselig kastrasjonschippen til Strider begynt å virke for alvor - ballene hans blir mindre for hver dag her :| Det er 3. gang han får en sånn chip, de 2 foregående har omtrent ikke virket, bare litt, akkurat sånn at han ikke var helt zombie rundt tisper - man kunne trene og så var han zombie/kjønnsfrosk når han hadde fri - og ballene var helt uaffiserte. Denne gangen, når han for en gangs skyld skal stilles (mest av solidaritetsgrunner, Strider er en blåsløyfe han), nei da virker plutselig chippen for alvor.. Og så håper jeg Sofia kan ta bilde av begge til kelpie-gallery (selv om de er helt nedrøytet begge to.. om det ikke skjer noen mirakuløs pelsvekst i løpet av uka da)

Gleder meg noe vanvittig! Og så gøy at så mange soniser skal da!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKAL SKAL SKAL SKAL!

Jeg har lånt ut gubben som hjelper ved forefallende arbeid med stevnet. Både Shy og Strider skal stilles - tror jeg. Begge stiller i Australsk nakenhund-klasse.. i tillegg så har plutselig kastrasjonschippen til Strider begynt å virke for alvor - ballene hans blir mindre for hver dag her :| Det er 3. gang han får en sånn chip, de 2 foregående har omtrent ikke virket, bare litt, akkurat sånn at han ikke var helt zombie rundt tisper - man kunne trene og så var han zombie/kjønnsfrosk når han hadde fri - og ballene var helt uaffiserte. Denne gangen, når han for en gangs skyld skal stilles (mest av solidaritetsgrunner, Strider er en blåsløyfe han), nei da virker plutselig chippen for alvor.. Og så håper jeg Sofia kan ta bilde av begge til kelpie-gallery (selv om de er helt nedrøytet begge to.. om det ikke skjer noen mirakuløs pelsvekst i løpet av uka da)

Gleder meg noe vanvittig! Og så gøy at så mange soniser skal da!

jeg vet av et par chippa hannhunder :-) Ballene nesten helt borte :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det kommer så mange! :ahappy:

Opsis skal gå lp2 og gå lydighet. Hun ser dessverre ikke ut uten pels, så det kommer til å bli direkte pinlig å spasere inn i ringen.. Men lydigheten gleder jeg meg til! Har ikke store troen på fantastiske resultater, men gøy skal det bli. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på denne. Ja! Har beundret bildene hennes lenge, så håper det går å få med gullgutten også. :)

Men når det er sagt så kan jeg jo jakte litt på deg også! :D

Jeg håper på å få hun til å fotografere Tidi også :D Morsomt å ha hund i kelpiegalleriet. Det er så genialt! Jeg skal løpe rundt ringen med kamera @slush , forhåpentligvis. Håper på overskyet så det blir bra fotovær :ahappy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på å høre rapport om Vormsund GolfHotell.. særlig hvordan utsjekking eventuelt foregår på søndager siden Rimi da er stengt!

Vi skal betale ved innsjekking ??

Gleder meg til å bo der altså, selvbetjent frokost og greier!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på yr sin - er bare litt småregn jo og det kan være litt deilig i varmen det!

Her spøker det for Striders deltagelse men.. han fikk renset det ene øret sitt i forgårs, det begynte å klogge seg opp men var ikke betent. Siden jeg er ansvarsfull, så tok vi turen til dyrlegen for å fikse. Og Strider er crazy redd for ørene sine stakkars.. men nå henge røret hans og det er rødt.. :( Skal til dyrlegen igjen imorgen, håper inderlig ikke at rengjøringen har gjort at han får betennelse.. men han kan ikke være på utstilling med vondt i øret altså. Godt man har en hund til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig spent på om Lykkepille blir Lykketroll når hun skal måles... :P

Kommer de til å måle? :D Det blir bra! Håper Tidi står skikkelig så jeg får en korrekt måling. Mine selvmålinger kan være helt på bærtur. Kanskje hun egentlig bare er 44 cm :lol: Jeg får sammenligne henne med Opsis i såfall :lol:

Og været ja. Jeg stresser sånn med hvilke klær jeg skal velge! Min værmelding på yr i går sa myyyye regn. Jeg som hadde lyst til å gå med hvit drakt! Det er et faremoment rundt kelpier generelt, ihvertfall om det regner :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer de til å måle? :D Det blir bra! Håper Tidi står skikkelig så jeg får en korrekt måling. Mine selvmålinger kan være helt på bærtur. Kanskje hun egentlig bare er 44 cm :lol: Jeg får sammenligne henne med Opsis i såfall :lol:

AK blir målt ja :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...