Gå til innhold
Hundesonen.no

Får ikke opp nye emner...


Recommended Posts

Jeg sliter med å få opp nye emner, når jeg logger meg inn på sonen..... Det er stort sett de samme emnene som kommer opp hver gang. Nå har jeg prøvd i både google chrome og windows 7, men det er ingen forandring.... Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at det er fortsatt mange emner som jeg ikke får lest. Ser det når jeg går på forum-forsiden..... De kommer ikke opp, uansett tidsperiode.... Så det må jo være feil et sted.... :icon_confused:

og nytt innhold ser slik ut på siden?

post-6328-0-72755800-1399922139.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bortsett fra det siste boksen under Annet.... Den står på Tråder jeg deltar i (tror jeg)....

Forsiden min ser slik ut nå:

Utennavn3_zps1d689e4b.png

De fleste av trådene har jeg lest og svart i for lenge siden. Går jeg på forum-forsiden ser jeg et par emner som er nye, men som ikke kommer opp når jeg trykker "Vis nytt innhold".....

Forvirra..... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bortsett fra det siste boksen under Annet.... Den står på Tråder jeg deltar i (tror jeg)....

Forsiden min ser slik ut nå:

Utennavn3_zps1d689e4b.png

De fleste av trådene har jeg lest og svart i for lenge siden. Går jeg på forum-forsiden ser jeg et par emner som er nye, men som ikke kommer opp når jeg trykker "Vis nytt innhold".....

Forvirra..... :blink:

men fjern tråder jeg deltar i da :) for du får bare opp tråder du har deltatt i :) trykk engang til på tråder du deltar i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...