Gå til innhold
Hundesonen.no

Erfaring med zoo-giganten...


Recommended Posts

Jeg fikk de... Til slutt! mest useriøse greiene jeg har vært borti. Halvparten av varene mine manglet når jeg endelig fikk pakken, jeg purret på de og han "skulle sende det samme dag". Når det ikke hadde kommet noe etter flere uker, purret jeg igjen og fikk da beskjed om at varene ikke var på lager... Gikk nesten 2 mnd før jeg fikk det jeg bestilte. Aldri mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Bølla

Handler alt fra ebay, kina og div internasjonale nettsider, men har en bekjent med samme erfaring. Bruker ikke norske sider til kjøp av hundeutstyr, det er så enormt overpriset og sortimentet er ofte veldig begrenset sammenlignet med hva som faktisk finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Dette er vel gamle Plush Puppy Norge eieren (ny ordenlig eier på PP nå!), og gikk konkurs, leverte ikke varer, tok betalt for varer som ikke var på lager uten å levere før etter noen mnd-kanskje osv osv. Om man skal handle av Zoo-giganten så gjør det på stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min handel med zoo-giganten ble etter mye om og men kansellert. Prøvde å ringe, han svarte ikke på telefonen. Kom med flere påstander på mail og ba meg kansellere på mail hvis jeg ikke skulle ha det. Men jeg hadde allerede sendt han mail om kansellering to dager før og nå sendte jeg det på nytt. Makan til rotete fyr, skal aldri mer handle der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...