Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenlag på rallystevne i Fredrikstad 14/6?


simira
 Share

Recommended Posts

OoOoO det hadde vært morro! Vurderer og starte der, men har ikke helt bestemt meg enda =)

Bli meeed! :D

Om dere vil ha oss så! :P

Vi debuterer i Bø da, så veit jo ikke helt hvordan han fungerer enda.

Hvordan går dette seg til, hva er opplegget? :)

Såklart! Lagkonkurransen er bare at man melder seg på ved ankomst med lagnavn og de som er med, og så regnes det ut av de tre beste poengsummene på laget, uansett klasse.

Bare for å si det så har jeg ikke noe sånne voldsomme ambisjoner, men det er jo gøy å stille et lag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

OoOoO det hadde vært morro! Vurderer og starte der, men har ikke helt bestemt meg enda =)

Om dere vil ha oss så! :P

Vi debuterer i Bø da, så veit jo ikke helt hvordan han fungerer enda.

Hvordan går dette seg til, hva er opplegget? :)

Ser ingen Terese med staff eller May Sofie med bc på startlisten?

Så, hvem er med? 3-5 ekvipasjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen Terese med staff eller May Sofie med bc på startlisten?

Så, hvem er med? 3-5 ekvipasjer.

Vi har hatt noe uheldige hendelser fra andre hunder i stevnesammenheng, så vi er ikke meldt på. Tror ikke noen ville hatt oss på lag heller :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt noe uheldige hendelser fra andre hunder i stevnesammenheng, så vi er ikke meldt på. Tror ikke noen ville hatt oss på lag heller :P

Jeg er ikke så kresen på det, det er jo bare for gøy! Håper det ordner seg med stevneerfaring.

Blir dårlig med lag med to ekvipasjer. Litt usikker på de andre jeg kjenner også, en er muligens ute pga halt hund, og et par av de andre er garantert på lag allerede. Neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jeg diskutert litt og konkludert med at jeg ikke gidder og betale for lag når vi ikke får gå en ekstra start :P

Jeg tror lagavgiften var 150 kr per lag altså, ikke per deltaker. Så ingen formue, gitt at man må være minimum tre, og helst flere.

Håper flere soniser skal til Morokulien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...