Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Ålesund


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

Jeg valgte å stille Nora i dag selv om hun er fullstendig ute av pels. Hun er såpass kraftig og velbygget at hun ser bra ut til tross for at man nesten kan se rett inn på huden oppe på ryggen hennes :P

Hun ble nummer 2 av 5 i juniorklassen og fikk CK og en veldig fin kritikk, så det er jeg fornøyd med :) Særlig siden jeg har meldt på for samme dommer på en liten utstilling om 3 uker!

Jeg er derimot IKKE fornøyd med at Fredrik bare ble nummer 4 i championklassen uten ck...

Nora sin kritikk:

"Excellent type. Beautifull head, feminin expression. Excellent neck, topline and angulation. Excellent front angulation. Correct shoulder. Moves free with excellent correct long steps. Nice temperament. Very well presented"

post-609-0-83762400-1399154279_thumb.jpg

Verdens fineste snupp :heart:

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri og en stor svart hund dukket opp i instagram-feeden min nå, så jeg regner med det gikk bra for dem :P

Hæhhh? På Instagram faktisk *ler*.

Og ja, det gikk veldig bra for Siri og stor, svart hund :D.

Jeg har Siri, Lill og Liv irene på film i gruppene:-)

Næææææ, det hadde vært kult å se :D.

Ja, jeg må vel bare si at det var verdt både å legge om til vinterdekk, kjøre langt og være megadårlig natt til søndag (det kom begge veier, for å si det sånn), for Willersen dro til med CACIB, BIR og 1. BIG, han :D. Jeg fryktet jo at den berømte/beryktede dommer Soile Bister fra Finland skulle gi oss ei blåsløyfe - eller kanskje gul til og med - for hun var rause med blå- og gulsløyfene i alle rasene som var inne før oss i ringen - også til champions (og det visste jeg jo forøvrig - hun er som sagt "berømt"). Jeg var temmelig lettet da ringsekretæren dro fram rød, rosa og hvit sløyfe til oss :).

Som prikken over i'en gjentok Willy bragden fra i fjor - og plasserte seg som nr 1 i gruppe 1 :bananas:. Kule guttungen :).

970347_759354747431731_29567438789955457

  • Like 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæhhh? På Instagram faktisk *ler*.

Og ja, det gikk veldig bra for Siri og stor, svart hund :D.

Næææææ, det hadde vært kult å se :D.

Ja, jeg må vel bare si at det var verdt både å legge om til vinterdekk, kjøre langt og være megadårlig natt til søndag (det kom begge veier, for å si det sånn), for Willersen dro til med CACIB, BIR og 1. BIG, han :D. Jeg fryktet jo at den berømte/beryktede dommer Soile Bister fra Finland skulle gi oss ei blåsløyfe - eller kanskje gul til og med - for hun var rause med blå- og gulsløyfene i alle rasene som var inne før oss i ringen - også til champions (og det visste jeg jo forøvrig - hun er som sagt "berømt"). Jeg var temmelig lettet da ringsekretæren dro fram rød, rosa og hvit sløyfe til oss :).

Som prikken over i'en gjentok Willy bragden fra i fjor - og plasserte seg som nr 1 i gruppe 1 :bananas:. Kule guttungen :).

Med det navnet må man jo nesten være streng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bøyer oss i hatten for fantastiske elleWilly :D

Glemte forresten at jeg stilte en bernervalp som ble bir og big3, og at jeg har en veldig flink oppdretter som besto den teoretiske og praktiske eksamen med glans og nå kan titulere seg som dommerelev :D

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeee, så kult :D.

Hvordan legger man inn filmer her?:-p

Men søk på donnygutten på YouTube, der ligger det flere filmer fra utstillinga:-)

@Siri

Kjempemoro med film altså :D.

@ @Siri

Takker takker :D.

Herregud - hvorfor ser jeg så lang ut? Jeg er da ikke spesielt lang? Er alle andre pygmeer? :lol:

Med det navnet må man jo nesten være streng :)

Hhahaha, ja, vi har snakket om at hun lever opp til navnet sitt :D.

Vi bøyer oss i hatten for fantastiske elleWilly :D

Glemte forresten at jeg stilte en bernervalp som ble bir og big3, og at jeg har en veldig flink oppdretter som besto den teoretiske og praktiske eksamen med glans og nå kan titulere seg som dommerelev :D

Tusen takk :D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...