Gå til innhold
Hundesonen.no

Pulien Nico og Alaska Husky Toddy


Mud
 Share

Recommended Posts

  • Svar 497
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nico er en Ungarsk Puli fra Kennel Häxeboet

Toddy er en Alaska Husky på 1 år som ble vår litt sånn tilfeldig. Han er ikke særlig glad i å løpe fort og langt, han vil mye heller kose. Sånt blir det tidlig pensjon av. Enn så lenge bor ha

Advarsel : skryt! Siste runden i valperingen er unnagjort og det ble BIR og en dommer som var fornøyd med det han så. Men det jeg er mest fornøyd med er hodet på lille krapylet. Selv på dogs4a

Posted Images

Så spennende! Ble det hannhund altså? Trodde dere skulle ha en tispe som skulle hete Bimbo.

Han var veldig søt. :ahappy: Når kommer han i hus?

Håper du legger ut bilder etter hvert som han vokser til. :)

Åja :aww:

:teehe:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ordens skyld, Nico er tispe :P

Halvveis oppkalt etter en kjent kvinnelig artist ( Veltet Underground ) , men mest fordi vi synes det er søtt.

Jeg har tidligere forbannet meg på at jeg aldri mer skal ha sort hund, etter å ha sett igjennom bildene husker jeg hvorfor. Vel , her er noen hvor man ser det er en hund...

20140501_132302.jpg

20140501_133724-1.jpg

20140501_122347.jpg

Mammaen

20140501_122433.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry dobbeltpost, mobilen vil ikke la meg redigere.. Men hvordan er det med ammingen med alle de dreadsa? Klippes de under? Har de i det hele tatt noe særlig under? :P Hvordan kommer valpene seg innunder når hun står og dreadsa henger ned til gulvet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*svare spørsmål*

Hun kommer hjem siste helgen i mai :D

Ingen problem å amme. Dreadsene er ikke like tette under magen. Rasen har vært sånn i tusenvis av år og valpene finner frem :)

De klippes ikke annet enn på lengden når de kommer for nære bakken. De skal være 1 cm over.

Mange klipper de enda kortere.

Nico kommer ikke til å se ut som en Puli på noen år enda. Først skal hun være krøllete som nå, så skal hun bli superfluffy, så skal hun se ut som et tilfelle for mattilsynet et par år, SÅ begynner man å ane at det er en Puli og ikke et tilfelle fra en rspca episode.

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er forøvrig tjukkebolla i kullet, tydeligvis god på å snappe til seg go'puppen.

Det kunne like gjerne blitt Rosa tispe som ble vår, men det var noe med rød som fanget oss litt ekstra. Bortsett fra hos sambo, han falt helt for blå gutt. Jeg er hannhundmenneske, men begge guttene var selvfølgelig tinget :P

Egentlig kunne jeg tenkt meg den voksne hannhunden til oppdretter. Han er en av de skjønneste koseklumpene jeg har møtt, og en av mine favoritthunder uansett rase. Han hadde "litt" vaskemani på valpene :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig! For meg er det en litt eksotisk rase. Blir spennende å følge med her fremover, jeg har gledet meg til det siden du skrev her at dere skulle ha puli. Jeg har faktisk drømt om denne valpen jeg, hvor sært er ikke det? :P

Gratulerer med valp!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...