Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen


Ingvild
 Share

Recommended Posts

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tindra skal visst starte Lp1 (så mye for og holde det hemmlig ) :frantics:

Veit du, det er alltid en masse fine hunder en "ikke kan slå" med sin ungjypling/pelsløse/jakttype/elleville, men så skjer undre fra tid til annen også.

Så var Geo også påmeldt. #lettpåvirkelig Hvis noen kjører fra/forbi Ås-traktene på lørdagen tigger jeg meg gjerne til å sitte på! Men ellers ser det faktisk ut som om det kan ordne seg kollekt

Takk. :D

Da får jeg ta en liten kvil når jeg kommer frem, også kjøre bort der i 8tiden. Så jeg får satt opp teltet.

Skal sitte der hele dagen, så vil gjerne ha opp teltet i nærheten av ringen.

Var så heldig og fikk valp kl 9 og voksen kl 11. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Det pleier å være trangt. Alltid mange telt i veien for tilskuere. Jeg syns ikke det er så veldig stas å gå mellom ringene på NKK Drammen pga lite plass.

What?????

NKK Drammen er den utstilling der det er MEST ROM rundt ringene - jeg har aldri noensinne irritert meg over lite plass på den utstillingen. Mulig jeg bare har vært heldig, men jeg liker Berskog jeg, nettopp fordi det er innmari god plass der og man slipper å snuble i alle teltene og presse seg mellom telt for å komme frem. De bruker å ha KJEMPEBREIE gater mellom ringradene og god plass mellom ringene. Å være tilskuer på Drammen er jo en drøm sammenlignet med f.eks. Bjerke (som er et *******)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?????

NKK Drammen er den utstilling der det er MEST ROM rundt ringene - jeg har aldri noensinne irritert meg over lite plass på den utstillingen. Mulig jeg bare har vært heldig, men jeg liker Berskog jeg, nettopp fordi det er innmari god plass der og man slipper å snuble i alle teltene og presse seg mellom telt for å komme frem. De bruker å ha KJEMPEBREIE gater mellom ringradene og god plass mellom ringene. Å være tilskuer på Drammen er jo en drøm sammenlignet med f.eks. Bjerke (som er et *******)

I fjor var det helt forferdelig på den delen av utstillingen som var mot vårveien.

Jeg prøvde å se puddel, men jeg ga opp, fikk meg ikke frem rett og slett.

Jeg irriterer meg grenseløst over disse teltene og jeg vet at flere "vanlige" publikumere i området har sluttet å dra dit fordi de ikke får seg frem uten å føle at de går inn i folks private område.

Synd.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 stk er faktisk ganske mange. Normalt så er det på int.utstillinger rundt 3-4 stk. Med unntak av rasespesial og D4A :)

Syns egentlig det er bra det ikke er en rase det florerer av på utstilling ;) Håper uansett jeg får spionert litt på Kelpiene :D De er så stilige <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor var det helt forferdelig på den delen av utstillingen som var mot vårveien.

Jeg prøvde å se puddel, men jeg ga opp, fikk meg ikke frem rett og slett.

Jeg irriterer meg grenseløst over disse teltene og jeg vet at flere "vanlige" publikumere i området har sluttet å dra dit fordi de ikke får seg frem uten å føle at de går inn i folks private område.

Synd.

ifjor var unntak også da de som styrer området dobbelt booket det..
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Syns egentlig det er bra det ikke er en rase det florerer av på utstilling ;) Håper uansett jeg får spionert litt på Kelpiene :D De er så stilige <3

Jeg er nok bare ringside med Lani, men kommer til å ha tre stk i bilen også om det ikke blir ALT for varmt (da er de muligens i hundegodt standen eller i teltet til Lill ved Collie ringen :innocent: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne denne gangen. Liker meg i Drammen, og så er det en god spesialdommer for rasen som dømmer.
Men , 3 uker i USA hogg nok i økonomien og i tillegg har jeg 5 hunder hjemme uten pass (jeg gidder IKKE reise alene med 5 hunder ;) )
Lykke til til de som skal!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok bare ringside med Lani, men kommer til å ha tre stk i bilen også om det ikke blir ALT for varmt (da er de muligens i hundegodt standen eller i teltet til Lill ved Collie ringen :innocent: )

Bra gleder meg til og kosemose Talli :wub: Det er meldt veldig varmt på lørdagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Bra gleder meg til og kosemose Talli :wub: Det er meldt veldig varmt på lørdagen..

:lol: Kanskje jeg bare skal spre de litt utover. Kommer antagelivis ikke til å dra med meg telt bare for å stille Lani, og har ikke lyst til å være "en av de" som blir ropt opp på høytalerene. Greit om bilen er i nærheten for da kan jeg sjekke hele tiden, men det er skjeldent innen "titte innom" avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

:lol: Kanskje jeg bare skal spre de litt utover. Kommer antagelivis ikke til å dra med meg telt bare for å stille Lani, og har ikke lyst til å være "en av de" som blir ropt opp på høytalerene. Greit om bilen er i nærheten for da kan jeg sjekke hele tiden, men det er skjeldent innen "titte innom" avstand. 

Talli kan godt være sammen med meg altså ❤️

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...