Gå til innhold
Hundesonen.no

Snøfrost Norrønkullet og Fjellflorakullet


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Fjellflorakullet var 1 uke på onsdag, men jeg har ikke hatt tid til å skrive her inne. Kan jo være en del av dere har kikket i bloggen min, men uansett her kommer gjengen med navn :)

Snøfrost Modige Molte

valp1_Molte_21mai14d_zps15e8bd59.jpg

valp1_Molte_21mai14c_zps78a1a0b1.jpg

Snøfrost Barske Krekling

valp2_Krekling_21mai14d_zpsec9a85bd.jpg

valp2_Krekling_21mai14a_zps9db77a43.jpg

Snøfrost Yndige Issoleie

valp3_Issoleie_21mai14a_zpsfaa52776.jpg

valp3_Issoleie_21mai14b_zpsad5af82b.jpg

Snøfrost Lekre Lyng

valp4_Lyng_21mai14d_zps9deef1a9.jpg

valp4_Lyng_21mai14b_zps9f65b9f6.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det kan vel ikke lenger være noen tvil om at det blir noen små Siberian pølser her om ikke alt for lenge. Gaia ser ut som hun har svelget en badeball! Med tanken på forhistorien hennes tror jeg ikke

Endelig bestemte Gaia seg for at det var på tide å få gjengen på utsiden! Fødselen gikk lett og fint. Ingen assistanse nødvendig. Første valpen surklet litt i starten, men hun er helt fin nå. Lit

Fant ut at jeg må beholde to...

Så koselige navn! Modige Molte og Lekre Lyng likte jeg ekstra godt :ahappy: Ja, og Garm. Er jo en husky her inne som heter Garm. Kjente en hund som het Lyng og han hadde en "søster" som var husky med omtrent de samme tegningene som din Lyng. Spesielt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hvordan kan man bli kurert for valpesjuke???
Jeg har 10 og har ikke lyst til å selge noen av de. MINE, MINE ALLE SAMMEN hehehe :wub:

Det sagt. Jeg vil vite sonens mening om de små.

Norrønkullet 6 uker gamle

Såga

valp1_Saaga_20jun14a_zps7807eff2.jpg

valp1_Saaga_20jun14b_zpsd9272ab8.jpg

Garm

valp2_Garm_20jun14a_zps3cc9019c.jpg

valp2_Garm_20jun14b_zps4905ef55.jpg

Orca (Ymer)

valp3_Orca_20jun14a_zps25d7922f.jpg

valp3_Orca_20jun14b_zps57761529.jpg

Kvasir

valp4_Kvasir_20jun14a_zps46ea3752.jpg

valp4_Kvasir_20jun14b_zps58a36971.jpg

Oske

valp5_Oske_20jun14a_zpsbf02d534.jpg

valp5_Oske_20jun14b_zpsef23ca9e.jpg

Mjøllnir

valp6_Mjollnir_20jun14a_zps8f709365.jpg

valp6_Mjollnir_20jun14b_zpsa3ee5bb3.jpg

Fjellflorakullet 5,5 uker gamle

Molte

valp1_Molte_20jun14a_zpscbeda104.jpg

valp1_Molte_20jun14b_zpsbdf7b1e1.jpg

Krekling

valp2_Krekling_20jun14a_zpsff0b96e0.jpg

valp2_Krekling_20jun14b_zps98480758.jpg

Issoleie

valp3_Issoleie_20jun14a_zpsf7e3ce44.jpg

valp3_Issoleie_20jun14b_zpse77be7ad.jpg

Lyng

valp4_Lyng_20jun14a_zps30bba3ee.jpg

valp4_Lyng_20jun14b_zps4adc9243.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke bestemme hvem av de jeg vil ha. :wub::wub::wub:

Men det blir Mjøllnir! :heart:

Den andre er selvfølgelig lekre Lyng, men hun har jeg bestilt for lenge siden. Altså, to til Tenerife. :D

Jeg er stygt redd du må sloss om Lyng altså. Hun virker til å være manges favoritt. Er typens favoritt blant tispene også. (men han har ikke stemmerett i hvem jeg skal beholde) hehe

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det store variasjoner i pelsene? Noen ser veldig "fluffy" og langhåra ut, andre ikke. Hva er ideelt?

Det er store variasjoner. Noen er veldig fluffy, men ingen er woolies (altså skikkelig langhåret, de er alle korthåret). Beste pelsen sitter nok på de som har en "midt i mellom" pels. Arbeidslinjer har ofte noe kortere pels. Men noen av de svarte ser nok kortere ut enn de grå bare pga fargen.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg ikke klarer å se dem helt, liksom, jeg blir blenda av de dramatiske tegningene i fjeset og synes at de er finest/kulest/vakrest av alle, helt uavhengig av konstruksjon og hvordan de står på beina sine. :lol:

Vakre er de jo alle sammen, men Garm, Lyng, Oske og Orca er mine favoritter. Bare fordi de ser ut som superhelter i trynet. :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg ikke klarer å se dem helt, liksom, jeg blir blenda av de dramatiske tegningene i fjeset og synes at de er finest/kulest/vakrest av alle, helt uavhengig av konstruksjon og hvordan de står på beina sine. :lol:

Vakre er de jo alle sammen, men Garm, Lyng, Oske og Orca er mine favoritter. Bare fordi de ser ut som superhelter i trynet. :wub:

Takk for betrakningene dine, fordi om de kanskje ikke gjorde meg så mye klokere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit ikke helt hvorfor, jeg bare liker de to. De står greit på beina sine (ikke helt rett på det venstre bakbeinet på Molte, men jeg antar hun var litt urolig i og med at hodet hennes er som det er og hånda er der den er :P ), og det er ett eller annet i uttrykket deres som jeg liker :) De ser oppmerksomme og nysgjerrige ut, men har et litt mildt drag i øynene, if that makes sence? Jeg likte de bare :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...