Gå til innhold
Hundesonen.no

Gråblyantportrett av ditt kjæledyr?


Recommended Posts

  • 1 month later...

Det er så hyggelig å få æren og tilliten å tegne kjæledyr. Vet jo selv hvor mye et kjæledyr betyr. Vi har både hund og katt selv :)

Denne tegningen er laget utifra to forskjellige referansebilder. Eieren har ikke bilde av hund og katt sammen, men det er ikke noe problem :)

Er de ikke søte? Falt pladask for smilet til vofsen med tungen på sleng :D
(Format: A3)

post-13189-0-51541000-1415622161_thumb.j

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang ventetid har du? Rekker du å lage tegning til før jul så vi kan gi i julegave? :)

Skulle svært gjerne kunnet hjelpe, men i skrivende stund har jeg venteliste til ca midten av mars.

Jeg selger gavekort om det kan være til hjelp? Send gjerne e-post om det er andre ting du vil ha info om: tegnekroken.itaf@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle svært gjerne kunnet hjelpe, men i sjrivende stund har jeg venteliste til ca midten av mars.

Jeg selger gavekort om det kan være til hjelp? Send gjerne e-post om det er andre ting du vil ha info om: tegnekroken.itaf@gmail.com

Åh, så synd =/ Søsteren min mistet hesten sin i en ulykke for en stund siden og et bilde hadde vært så bra :) Skal høre med de vi spleiser med om gavekort kunne vært noe :) Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så synd =/ Søsteren min mistet hesten sin i en ulykke for en stund siden og et bilde hadde vært så bra :) Skal høre med de vi spleiser med om gavekort kunne vært noe :) Takk for svar :)

Bare hyggelig :-) Men uff så inderlig leit for din søster med hesten. Trasig :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heldige meg som får lov til å tegne kjæledyrene til så mange etterhvert. Det er litt av en ære og glede :) Dette portrettet av en kinesisk Shar Pei ble ferdig i går. Det var litt av en utfordring å tegne denne rasen, som før tegneoppdraget var ukjent for meg. Artig å bli gjort obs på andre raser enn "de vanlige" :)post-13189-0-32985200-1416941959_thumb.j

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...