Gå til innhold
Hundesonen.no

Game of Thrones - for oss som ikke har lest bøkene (USA sendetid). Advarsel: spoiler av nyeste utgitte episode.


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Regner med det ikke bare er meg...  

Da første scene starta, trudde jeg det var et tilbakeblikk. Og så forsto jeg... Å sitte i storsalen på Colosseum og kjenne gåsehuden reise seg antakelig simultant med 900 andre og kjenne applause

Hurra! Vant billetter til premieren av første episode som vises på Colosseum!!! 

Posted Images

4 timer siden, rosinbolle skrev:

Three headed dragon = Jon, Daenerys og baby Targaryen, tipper jeg.

Og herregud herregud herreguuuuud, for en episode! 

Også bare LEGGER DU DEG FØR JEG REKKER Å SE EPISODEN :thumbsdown::lol: 

39 minutter siden, Tinz skrev:

Hører rykter om at det er to år til neste sesong? Fler som har hørt noe om det eller? :shocked:

Japp. De begynner innspillinga i oktober, har tidligere brukt ca et år fra innspillingsstart til finish, og de begynner neppe å sende den tett oppmot jul. Så jeg forbereder meg på januar/februar 2019.. Tidligst!


____


HERREGUD! Jeg kosa meg. Helt til slutten. Kiddus våkna to ganger de siste ti minuttene, så det ble amming på stua mens the night king ommøblerte muren. Tipper og Tormund overlevde, de pleier å være tydelige med dødsfall. But again, Stannis _så_ man jo heller ikke dø, men han døde jo. Men tror allikevel ikke Tormund er en goner, de jogger sikkert til Castle Black de som overlevde. Han er blitt litt for fanfavoritt :teehe: Nei, da er det bare å kose seg med reddit og glede seg til GOT-pod torsdag. Også, vente. Men vinteren er her, forråsiresånn! Tror nok Sam og Bran-møte var favoritten, og vi fikk se Rhaegar! Gøy.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Poter skrev:

Jeg tror det er noe i det, han har en større plan i forhold til lederskapet i westeros tror jeg, innføring av et slags demokratiiiii kanskje. Og det henger jo ikke helt ihop med Dany-baby.. mulig tilløp til noe bittersøt ending der og..?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Perfect Image skrev:

Er det bare jeg som elsker Samwells reaksjon? "What happened to you beyond the wall?"   " I became the three eyed raven"  "ooooooh....-"

Jepp!

og "did you see it in a vision?" *holder opp brev* :lol: Sam altså! Reddit fråtser i den samtalen der ?

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutes ago, Aslan said:

Jeg tror det er noe i det, han har en større plan i forhold til lederskapet i westeros tror jeg, innføring av et slags diktatur kanskje. Og det henger jo ikke helt ihop med Dany-baby.. mulig tilløp til noe bittersøt ending der og..?

Jeg tenker mer demokrati enn diktatur. Han sier jo han følger henne fordi han tror hun vil etterlate seg verden et bedre sted enn hun fant den. 

Jeg syns ikke Sam/Bran-samtalen var stort :P Bran er så fjern at det grenser til latterlig at de tar han alvorlig, og ikke sperrer han inne på lukka avdeling :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Jeg tenker mer demokrati enn diktatur. Han sier jo han følger henne fordi han tror hun vil etterlate seg verden et bedre sted enn hun fant den. 

Jeg syns ikke Sam/Bran-samtalen var stort :P Bran er så fjern at det grenser til latterlig at de tar han alvorlig, og ikke sperrer han inne på lukka avdeling :aww: 

Panneklask, jeg skulle skrive demokrati :lol: ca 3 timers søvn tilsammen i natt merkes :lol: 

Jeg syns det var gøy :D 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble helt sykt overrasket over at de tok Littlefinger istedenfor Arya. Jeg var overhode ikke forberedt på det!

Elsker at Jon og Dany endelig hooka! :D Jeg har ventet på det lenge. Sykt spennende!

Jeg skal kose meg med bøkene frem til neste sesong. Samtidig skal jeg se alle gamle episoder om igjen. Regner med jeg blir ferdig med det i løpet av 2 år!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Vel. Jo. Pent gjennomført, men ingen overraskelser eller twists liksom. Jeg kjøper ikke kjemien mellom Daenerys og John, engasjerer ikke i det hele tatt. Mulig jeg har blitt for bortskjemt etter Skam sesong 3, for dette er lunkne greier. Så jeg føler litt på antiklimakset. Men men, alt er spekulert i overalt, så de kunne vel neppe ha fått til noe som ingen har utforsket opp og ned, snudd og vendt på. Fansen har gjort det umulig å sjokkere. Og så var det jo veldig pent da. Veldig pent. Så selv om de ikke klare å levere noen Neddy Stark chopshop scener, så er det jo innmari artig læll. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jeampi skrev:

Hva tenker dere i forhold til at Bran har samme symbol på "brosjen" sin som the white king (er det det han heter? :p) har på rustningen sin? 

Ikke nødvendigvis noe mer enn koblingen mellom dem og The children of the forest. Men det er moro å lese fanteorier!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...