Gå til innhold
Hundesonen.no

Game of Thrones - for oss som ikke har lest bøkene (USA sendetid). Advarsel: spoiler av nyeste utgitte episode.


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Regner med det ikke bare er meg...  

Da første scene starta, trudde jeg det var et tilbakeblikk. Og så forsto jeg... Å sitte i storsalen på Colosseum og kjenne gåsehuden reise seg antakelig simultant med 900 andre og kjenne applause

Hurra! Vant billetter til premieren av første episode som vises på Colosseum!!! 

Posted Images

13 timer siden, Michellus skrev:

Det er så forbanna lenge til mandag :ermm:.. 

Den blir sendt 03.00 på HBO Nordic og Rørlegger'n ville ikke skulke jobb mandag så vi kunne sitte oppe se det da :icon_cry:  Så må vente til han kommer hjem fra jobb.  Forbanna arbeidsmoral! :lol:    

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, endelig fant Brienne en av Stark døtrene(selv om det ikke er første gang), og Sansa aksepterte endelig hennes hjelp! På tide nå, Brienne har jo løpt rundt i 2 sesonger i forsøk på å holde sitt løfte til Cat. 

Er det flere enn meg som digger Davos? Jeg vet ikke helt hva det er med ham, men tror det har noe med at han liksom er mannen i gata. Han var jo en helt vanlig fyr før han ble Stannis sin høyre hånd. Håper at løk-ridderen får ennå større ansvar denne sesongen, og jeg er glad at han slipper å avlyde kjipe Stannis mer.  
 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også sett den nyeste episoden! Det var en god oppsummeringsepisode. Jeg gråt også nesten da Brienne fant igjen Sansa. Det er et øyeblikk jeg har ventet sååååå lenge på! :D 

Slutten forventet jeg virkelig ikke! Er veldig spent på hvor det ender opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

But WHY!? Er det liksom noe hun gjør hver natt eller gjør hun det kanskje for å gi sitt liv i bytte for Snows? Er hun noen vi burde vite hvem er?! Så mange spørsmål!! Og nå må man vente helt til neste episode for å få vite hva som skjer fordi bøkene har ikke kommet så langt enda :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Teserere skrev:

Ja, men hva skjedde på slutten når hun ble gammel? Er hun den gamle heksa som forutså fremtiden til Cersei?

Aner ikke, er ikke så smart og flink til å se sammenhenger :D . Men det var et godt forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MaritaS skrev:

But WHY!? Er det liksom noe hun gjør hver natt eller gjør hun det kanskje for å gi sitt liv i bytte for Snows? Er hun noen vi burde vite hvem er?! Så mange spørsmål!! Og nå må man vente helt til neste episode for å få vite hva som skjer fordi bøkene har ikke kommet så langt enda :D

Jeg tror at hun har mistet troen på sin Gud. Lord of light som hun sier. Fordi at det hun så i flamnene viste seg å ikke være sant. Hun er jo veldig religiøs, og har en meget sterk tro. Noe vi har sett gang å gang i hennes omgang med Stannis. 

Det smykket rundt halsen med den røde amuletter er det jeg innbiller meg at mye av hennes kraft sitter. Når hun har det av så innser hun at slaget er tapt på en måte, og at hun sa for opp litt - og da viser sitt sanne yttre. 

Hun er ikke Maggie the frog,  som Cersei måtte som barn! 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende sesongstart. Litt spent på utviklingen oppe med Davos og Den raude dama. Ser visst ut som ho har levd ei god stund. Håpte litt ho skulle jobbe underverker med liket til Jon, men er ikkje heilt overbevist.

Vakna ikkje alle døde opp igjen som sånn snøzombie..?

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Mirai skrev:

Hun har jo en megasvær svart drage som sikkert kommer tilbake snart :D  .

Filmpolitiet på P3 har en sånn "hva tror vi skjer i kommende sesong" podcast, hørte den i dag, de anslo store muligheter for godt stekt hestekjøtt :teehe: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...