Gå til innhold
Hundesonen.no

Game of Thrones - for oss som ikke har lest bøkene (USA sendetid). Advarsel: spoiler av nyeste utgitte episode.


Mirai
 Share

Recommended Posts

Dany og Jorah skal jo bli sammen! :shifty:

Hadde ikke hun datteren til Stannis, hun som ble brent, samme sykdommen som Jorah har nå? Sånn at de blir til stein? Når de fikk det stoppet på henne, syns jeg Dany kan se til ****** å fikse samme doktoren til Jorah! Også kan de slutte å krangle sånn hele tiden, hoppe i senga, og bli ferdig med dramaet sitt... :baby::icon_redface:

Hæææææ. Liker ikke Jorah, syns han er så patetisk. Likte at de ble venner igjen siste episoden da. Men håper at han forblir friend zoned. Håper hun blir sammen med han kjekke elskeren jeg, Daario(?), syns de har så bra tone sammen og han tør å si akkurat det han mener til henne. :D

Ellers så kunne hun giftet seg med Tyrion ;) Hadde blitt et spennende par.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Regner med det ikke bare er meg...  

Da første scene starta, trudde jeg det var et tilbakeblikk. Og så forsto jeg... Å sitte i storsalen på Colosseum og kjenne gåsehuden reise seg antakelig simultant med 900 andre og kjenne applause

Hurra! Vant billetter til premieren av første episode som vises på Colosseum!!! 

Posted Images

De følger ikke nøyaktig hver bok (og det blir løsere jo lengre utover i serien det kommer). I starten fulgte serien og bøkene hverandre relativt tett, men også der er forbindelsen løsere og løsere. I siste sesong er det mange som har dødd i serien men ikke i boka (og omvendt), noen befinner seg på andre kontinenter enn de skulle og noen karakterer blir bare aldri presentert.

Nei, det blir jo bare mer og mer avvik. Serien har tatt en del vendinger som gjør at historiene heller ikke kan møtes igjen, på en del punkter. Jeg synes jo det er rart å brenne broer slik, når historien ikke er ferdig en gang. Men det er kanskje akkurat derfor, at de ikke stoler på at han gamle gubben skriver ferdig :P Så de kjører sin helt egen greie i serien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir jo bare mer og mer avvik. Serien har tatt en del vendinger som gjør at historiene heller ikke kan møtes igjen, på en del punkter. Jeg synes jo det er rart å brenne broer slik, når historien ikke er ferdig en gang. Men det er kanskje akkurat derfor, at de ikke stoler på at han gamle gubben skriver ferdig :P Så de kjører sin helt egen greie i serien :D

Forfatteren tar del i manusskrivinga, og har avslørt slutten til serieskaperne så de er noen av ytterst få som vet hvordan ting skal ende i store trekk.

Noen av sidehistoriene er sikkert mindre relevant for hvordan ting blir å gå sånn egentlig, selv om jeg fortsatt er overrasket over at de tok livet av enkelte karakterer denne sesongen som fortsatt er ganske viktige i bøkene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir jo bare mer og mer avvik. Serien har tatt en del vendinger som gjør at historiene heller ikke kan møtes igjen, på en del punkter. Jeg synes jo det er rart å brenne broer slik, når historien ikke er ferdig en gang. Men det er kanskje akkurat derfor, at de ikke stoler på at han gamle gubben skriver ferdig :P Så de kjører sin helt egen greie i serien :D

Forfatteren tar del i manusskrivinga, og har avslørt slutten til serieskaperne så de er noen av ytterst få som vet hvordan ting skal ende i store trekk.

Noen av sidehistoriene er sikkert mindre relevant for hvordan ting blir å gå sånn egentlig, selv om jeg fortsatt er overrasket over at de tok livet av enkelte karakterer denne sesongen som fortsatt er ganske viktige i bøkene.

Ja, serieskaperne har fått vite "hovedslutten", slik at den ikke avviker fra bøkene. Men er jo mye i mellom forfatteren selv ikke vet (sier han i intervjuer), så der blir det sikkert litt mer friheter og frem og tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææææ. Liker ikke Jorah, syns han er så patetisk. Likte at de ble venner igjen siste episoden da. Men håper at han forblir friend zoned. Håper hun blir sammen med han kjekke elskeren jeg, Daario(?), syns de har så bra tone sammen og han tør å si akkurat det han mener til henne. :D

Ellers så kunne hun giftet seg med Tyrion ;) Hadde blitt et spennende par.

Hvis ikke Jorah, så må det bli John Snow! Åh, de hadde vært fine sammen :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig at Shireen ble brent, hun var jo så søt.. Lurer på hvordan Davos kommer til å reagere når han kommer tilbake igjen!

Men helt ærlig, hva tenker Stannis? Om han faktisk får tronen, hvem skal arve den når han dør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig at Shireen ble brent, hun var jo så søt.. Lurer på hvordan Davos kommer til å reagere når han kommer tilbake igjen!

Men helt ærlig, hva tenker Stannis? Om han faktisk får tronen, hvem skal arve den når han dør?

Tror hun ildama tenker å få barnet hans, bli kvitt kona hans og bli dronning selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ild-dama fikk jo et skyggebarn med Stannis, så de har allerede vært igang! Synes forsåvidt at det er artig at serien avviker fra bøkene (samt at nå er det lenge siden jeg leste bøkene, så en god del er glemt!), man vet liksom ikke helt hva man kan forvente. Ja, Arya og Tyrion er mine favorittpersoner i serien, med Sam og Jon Snow hakk i hel.. Men de der Dorn damene ha de vist dårlig synes jeg, for noen pappskaller og teite de er i filmen mens det virkelig er damer det svinger av i bøkene, eller Prins Dorian -han er jo en svært plaget og god mann, kommer ikke frem så godt i serien det heller.Jaja,nå fårman bare glede seg til siste episode i denne omgang og så er det leeeeeeeeenge til neste runde. Det går så fort de 10 episodene i hver runde..

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææsj! Mener å huske at jeg så den fredag kveld forrige uke :( Teit teit teit

Med mindre noen har stjålet den og lagt den ut tidligere (slik som skjedde med de første 4 episodene) så kom den nok ikke på nett før natt til mandag norsk tid. Episodene blir jo først vist søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på nå. :D Egentlig litt deilig å se de første 5 minuttene, for det gikk ikke som planlagt for en viss datterdreper.

RED: Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men jeg synes skikkelig synd på Cersei. Det der var bare grusomt...

RED2: Neineineineineineineineineineineineineineineineineineineineineineineineineineineineineinei

:no::no::no::icon_cry::icon_cry::no::bye:

DE KAN IKKE AVSLUTTE SÅNN! :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

****... det der var lusent gjort.

Tror dere han blir en White walker? Kan et menneske bli det? Siden han drepte en, og han ene walkeren var så oppmerksom på ham?

Neeiii, tror ikke det. Ikke han. Og de vet jo allerede at døde folk = WWs, så de vil nok brenne han.

MEN jeg håper at Melisandra kan gi han et "kiss of life", slik at han kan bli levende igjen. Slik som han ene kongen (av noe slag) som ble drept i en trial, men som plutselig ble levende igjen. (Var det Arya som møtte han? Ja! Arya og the Hound).

Melisandra og han presten deres hadde jo samme opplæring, SÅ DET ER MULIG! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mente white walker, ikke wights. Da råtner han jo bare og blir et ekkelt skjelett. Men tenkte om det var noen måte for white walkers å lage flere.

http://www.buzzfeed.com/ryanhatesthis/you-know-nothing-tv-fans?bffb&utm_term=4ldqpgp#.btVxvqOmv

Jeg håper han blir med videre. Men han har aldri vært favoritten min, så jeg ble ikke så veldig lei meg. Men han var jo en de jeg liker best da. Heier på Dany, hvis hun blir knerta så er det ingen igjen for meg :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...