Gå til innhold
Hundesonen.no

SE HER: Dyreriks.no søker Oslo-dyr til reklamefilm!


Anki
 Share

Recommended Posts

Hei! Vi er en gjeng som har jobbet med dette spennende prosjektet i et års tid nå. Dyreriks.no er en nettavis som vil samle nyheter både fra inn- og utland, gode fagartikler, kjøp&salg-marked, og en søkfunksjon for å finne nærmeste dyrlege der du befinner deg. Vi har flere kjente navn innen hundeverden ombord, blant annet vil Gry Løberg skrive en fast spalte om adferd. Siden er ment å være relevant for alle dyrevenner, ikke bare hundefolk - selv om det fort blir mye hund. Vi lanserer snart siden, og i den forbindelse lager vi en reklamefilm som skal deles på facebook og på nettsiden. Vi har ansatt et proft filmteam til å fange typiske øyeblikk fra hverdagen med dyr. Nå trenger vi frivillige!

Har du en stor eller liten filmstjerne i huset eller stallen?

Vi trenger:

  • En eller to hunder som driver med hundesport. Agility + lydighet/blodspor/søk
  • En flokk hester på et jorde/beite + en som vil ri litt foran kamera (må være samme sted)
  • En hamster som klatrer i hendene (Må ha et rom som er godt opplyst med mye dagslys)
  • En katt som koser i fanget på eier, eller leker på gulvet. (Må ha et rom som er godt opplyst med mye dagslys)
  • En kanin CHECK!
  • Papegøye (Noe usikker på om vi får plass i filmens tidsramme, men hvis noen har en papegøye så ta gjerne kontakt.)

Obs! Jobben er ulønnet.

Hvis du er interresert, ta kontakt på post@dyreriks.no. Du må bo i Oslo eller omegn. Skriv litt om ditt dyr, og legg ved 3 ulike bilder fra forskjellig vinkel. Det er viktig at dyret ikke blir skremt av kamera og oppføerer seg naturlig. Det vil være minst 3 personer i filmteamet, med mikrofon, kamera og lys.

NB! Vi trenger fortsatt skribenter til å dekke små og store eventer i hele landet. Skal du på utstilling eller stevne, og vil lage et referat + ta noen bilder, ta kontakt!

Dyreriks.no - nyheter for dyrevenner, med og for hele Norge!

post-5699-0-51844800-1397397349_thumb.pn

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simira: Flott. Jeg designer siden og bor i Bergen, så har ikke noe med filmingen å gjøre annet enn at jeg hjelper til med å rekruttere dyr til filmen. Nå er vi ute etter enkeltpersoner med sitt/sine dyr, så kommer ikke til å reklamere for andre klubber/skoler i vår egen reklamefilm. Derfor vil det nok ikke bli noe særlig PR for dem. Men det skader jo ikke å ta kontakt, så takk for tipset!

Hvis SandyEyeCandy er seriøs og melder seg frivillig, så trenger jeg kun en hund til å gå agility. Ellers trenger jeg fortsatt alle de andre dyrene. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt gå blodspor med mine shibaer, men jeg jobber på dagtid, det er derfor jeg ikke har meldt interesse før. Om det kan filmes i en helg går det bra. Hundene er veldig pene, så det er kanskje positivt i denne sammenhengen? :P

Det er nok ikke noe problem! Bare snakk med Daniel (regissøren), så finner dere nok en dag som passer for begge. Han jobber litt i arbeidstiden og litt på fritiden. Nå er det jo lyst nokså lenge, så lar seg sikkert gjennomføre en ettermiddag også. :) Send mail og legg ved noen bilder + kontaktinfo. Det vil være musikk på filmen, så ikke vær redd for at det skal bli pinlig! Kommer nok til å være et kort klipp hvor du går med hunden i en lang line, gjerne orange om du har, så man tydelig skjønner hva dere driver med. Og kanskje et klipp av når hunden markerer. Hele filmen er på 30-40 sek, så det er ikke snakk om omfattende skuespillerarbeid! ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med Oslo og omegn dressurklubb for agilityhunden. De har bane også. :)

Selv om det ikke reklameres for klubben i filmen så legges hund og fører gjerne merke til, og folk vil vite hvor de trener. Så det er god pr uansett.

Se an om jeg får tatt kontakt i løpet av påska, mye å tenke på akkurat nå. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert liste:

  • En blodsporhund
  • Evt hund på tur
  • En agilityhund
  • En flokk hester på et jorde/beite + en som vil ri litt foran kamera (må være samme sted)
  • En hamster som klatrer i hendene
  • En katt som koser i fanget på eier, eller leker på gulvet.
  • En kanin

De som stiller med katt eller hamster må ha et rom som er godt opplyst, med mye dagslys (store vinduer). Da blir bildene penest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

you stealing my spotz :P hah :P kjekt du også kunne, for jeg blir opptatt utti neste uke :)

Jeg tenker evt at dere får stille som "hund på tur". Vi må se hvor mye vi kan trøkke inn i filmens tidsramme. Hvis vi får problemer med å dekke de andre dyrene, så blir det jo evt mer plass til hund. Men vil helst ha litt blandet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hest og en flokk skolehester som går sammen. Har blitt filmet før av et filmcrew med hesten- men hun kan være litt spooky. Holder til i Oslo.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Send en mail til post@dyreriks.no med telefonnummer og bilde av hesten(e) så jeg kan videresende kontaktinfo til regissøren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...