Gå til innhold
Hundesonen.no

Eagerminds andre aussiekull


Caroline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sju var visst passe, synes Tibra. Fasiten er altså fire hanner og tre tisper. Nr. 1: Sort tricolour tispe, NBT Nr. 2: Sort tricolour hann, NBT Nr. 3: Blue merle hann, lang hale Nr. 4: Sort tricol

Så var det på'an igjen, etter to års pause fra valper. Det planlegges kull etter DKJCH Leading Angel's Eclipse Of The Moon og BH Int* No Dk Fi* Se* Nord* Uch FinJV-09 FinV-09 NordJV-09 NordV-09 NV-10-

Tibra var visst ikke enig, Jeanette :P Men det nærmer seg nok. Hun er urolig og graver en del. Sendt mannen på jobb med alle de andre med seg, så blir det rolig for henne her. Tempen sank til 36,8 i går kveld, nå er den 37,1. Hva den har vært i natt aner jeg ikke, for da har jeg bare prøvd å sove så mye som mulig.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Tibra var visst ikke enig, Jeanette :P Men det nærmer seg nok. Hun er urolig og graver en del. Sendt mannen på jobb med alle de andre med seg, så blir det rolig for henne her. Tempen sank til 36,8 i går kveld, nå er den 37,1. Hva den har vært i natt aner jeg ikke, for da har jeg bare prøvd å sove så mye som mulig.

Tibb er teit, skal ALDRI mer tro på henne. Dette har nå blitt 3 valper og en kjempe promp. Dealen er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...