Gå til innhold
Hundesonen.no

Eagerminds andre aussiekull


Caroline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sju var visst passe, synes Tibra. Fasiten er altså fire hanner og tre tisper. Nr. 1: Sort tricolour tispe, NBT Nr. 2: Sort tricolour hann, NBT Nr. 3: Blue merle hann, lang hale Nr. 4: Sort tricol

Så var det på'an igjen, etter to års pause fra valper. Det planlegges kull etter DKJCH Leading Angel's Eclipse Of The Moon og BH Int* No Dk Fi* Se* Nord* Uch FinJV-09 FinV-09 NordJV-09 NordV-09 NV-10-

Sandy, disse navnene her fant jeg på i en rasende fart før jeg la ut bildene, for det passa dårlig med de jeg hadde klare når nesten alle var svarte. :lol:

Endrer ingenting for meg, så typisk deg å bare finne på sånne navn så fort! :teehe:

Gleder meg veldig til disse er sånn 5-6 uker gamle og en virkelig kan se hva slags hunder de vil ende opp som!

Edit: Så gjennom bildene på padda og opplevde at Arcturus traff meg litt. Og så så jeg halelengden, og selvsagt måtte det være han. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

Kom til å tenke på at det er 13 år siden jeg fikk meg min første aussie. Da var rasen ganske ukjent også blant hundefolk. Det vakte virkelig stor oppsikt å komme med en blue merle farget hund med stumphale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

Kom til å tenke på at det er 13 år siden jeg fikk meg min første aussie. Da var rasen ganske ukjent også blant hundefolk. Det vakte virkelig stor oppsikt å komme med en blue merle farget hund med stumphale.

Jeg synes det fortsatt vekker stor oppsikt jeg, spesielt det med stumphale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...