Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening i påska


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Noen som er gira på å trene litt lydighet i påska? :) Gjerne i kombinasjon med engangsgrill, pølser og skravling dersom været skulle vise seg å bli ålreit. :D

Kunne egentlig tenke meg å ta en litt ordentlig gjennomkjøring hvis det er interesse for det? Dvs med "dommer", tilskuere, ringbånd osv. Først fellesdekk og deretter en og en hund av gangen, så bestemmer man selv om man vil kjøre et helt program (og i så fall hvilket) eller bare noen øvelser, og hvor mye man vil belønne underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson

Noen som er gira på å trene litt lydighet i påska? :) Gjerne i kombinasjon med engangsgrill, pølser og skravling dersom været skulle vise seg å bli ålreit. :D

Kunne egentlig tenke meg å ta en litt ordentlig gjennomkjøring hvis det er interesse for det? Dvs med "dommer", tilskuere, ringbånd osv. Først fellesdekk og deretter en og en hund av gangen, så bestemmer man selv om man vil kjøre et helt program (og i så fall hvilket) eller bare noen øvelser, og hvor mye man vil belønne underveis.

Ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg er med om det blir etter torsdagen. Kommer tilbake til byn torsdag kveld :) Om jeg ikke drar på fjellet da, men tror egentlig jeg syns det er godt med litt tid hjemme. Om ikke familien blir for fornærma for at jeg ikke kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med hvis jeg er i Trondheim og ikke er på jobb! Reiser antageligvis på hytta langfredag ettermiddag, og jobber stilleuka, men utover det skal jeg trene meg selv eller Thorvald uansett liksom, så da er jeg med :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...