Gå til innhold
Hundesonen.no

Sheltien Tjorven


Timmyjenta
 Share

Recommended Posts

Nå er hun riktignok ikke min på papiret, men ettersom jeg var den som skaffet henne så føler jeg hun er litt min likevel :P

Mamma har hatt sheltie siden 1992, og da den siste døde etter alvorlig sykdom i 2010, orket hun ikke flere. Alle hun har hatt har det vært noe med, og samtlige har måtte avlives grunnet sykdom.

Etter en tid begynte vi rundt henne å merke at savnet etter en firbeint venn var kommet, og jeg begynte min søken i det stille etter å ha forsikret meg om at det var ok fra pappas side.

Ettersom jeg ville finne en tricolour tispe tok det sin tid, men en sommerdag i 2011 var hun der på skjermen foran meg. Lille vakre frøkna som kun hadde en kullbror som var reist til sitt nye hjem allerede, så så det ut som hun satt der bare og "hent meg?!"

Et par mailer og telefoner senere var alt i boks, og mamma kom hjem følgende ettermiddag møtt av et bilde på kjøkkenbordet av den lille valpen med teksten "Kjære mamma. Møt lille Tjorven, din nye firbeinte venn. Du og pappa skal hente henne om to uker!"

Skal hilse og si at hun ble satt ut! :P Nå har Tjorven nettopp fylt tre år, og er til stor glede for mamma. Hun har dessverre hatt sin dose uflaks, og hadde tre store operasjoner i bakbeina før fylte to år. Nå er hun heldigvis frisk som bare det*bank i bordet* og jeg håper vi får ha henne i mange år! :wub:

IMG_3079.jpg

Noen uker etter hun kom til oss.

IMG_4179.jpg

Nå.

IMG_4176.jpg

Sammen med Timina :wub:

61413_3813356783437_1758237706_n_zps9318

:wub:

IMG_5634_zps8d88241a.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...