Gå til innhold
Hundesonen.no

Sheltievalper ventes!


turbobensen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tirsdag 25 februar var Maja på date med den flotte svensken SE N UCH Lundecock's Run For Fun. Vi har ikke tatt ultralyd denne gangen, men nå føler jeg meg veldig sikker på at det er valper i Maisemage

nå er hun i gang! første riene har kommet!

første valp har kommet 15.04 - hann

Posted Images

ingen valper ennå. hun har sovet godt i natt:) tror rett og slett hun var pesete i natt fordi hun styra så veldig med hvordan teppene skulle ligge i kassa :P men nå er det noe på gang! de kommer nok i løpet av ettermiddagen vil jeg tro :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering herfra.

Største gutten la godt på seg det første døgnet (fra 221 til 252 gram), før det stoppet opp i dag. Minsten gikk ned fra 199 til 191 gram etter fødsel og holder seg akkurat der.

Det viser seg at Maja nesten ikke har melk. Så i kveld har jeg prøvd med Border Collien min Bliss, som snart skal føde sine innbilte valper. Største gutten sugde som en gal og koste seg veldig, men lille gutten nekter:/ så i morgen er det avgårde for og kjøpe melkeerstatning.

Har tatt masse bilder, men dataen min vil plutselig ikke snakke med kameraet mitt lenger, så ordentlige bilder får komme når jeg får data og kamera på talefot igjen.

Men her har dere et bilde av Bliss og største gutten fra i kveld:)

post-5804-1398989495,8928_thumb.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...