Gå til innhold
Hundesonen.no

Nkk Bergen 5-6 april


Shlush
 Share

Recommended Posts

Jippi - nok en meget vellykket utst.dag for mine jenter. Messi ble BIR m/cert og CACIB fra unghundklassen, mens gamlemor Milla klinte til med sitt andre BIS veteran på NKK i år! Hun ble forøvrig også 2 beste tispe, så stort bedre kunne jeg jo ikke gjort det, liksom...

Stilte en hannhund til noen venninner av meg, han er midt i "duste-spøkelses-alderen" og veeeldig "jeg bestemmer selv!" alderen så det er slett ikke sikkert at han engang tillater dommere å ta på seg... Men han oppførte seg nydelig og fikk exc. Så absolutt et brukbart resultat, synes jeg.

Reisen til og fra gikk også myyye greiere enn jeg fryktet på forhånd. Kjørte den laaaange veien dit (over Filefjell), men dristet meg til å i alle fall kjøre over Hemsedal tilbake. Tror hjemturen var borti en time kortere - og heller ikke der noe is/snø på veien. Bare regn, regn og regn på hjemturen.

Været var superb på fredagen (årets første ute-pils!) og helt greit på lørdagen - så selv DET var langt, langt bedre enn jeg ventet meg av NKK Bergenshelgen.

Men kenner det er deilig å ha fri fra jobb i dag uansett, da...

Susanne

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke fikk vg lørdagen av en dommer som hovedsakelig synes hun var for lett over det hele. Er en grunn for at hun meldes på i jr og ikke i unghund ja :)

(Skal finne kritikken senere).

Hun oppførte seg bedre i ringen enn sist og hadde litt mindre "det passer meg ikke nykker".

Fornøyd med det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne vel ikke gjort det bedre om jeg prøvde.

Rex BIR med CERT
Willy 2BHK med R.CERT
(Kun 2 CK på hannene)

Tasle BIM med CERT (hennes 9.) - ny norsk champion
Bolla 2BTK med R.CERT
Embla 3BTK

(av totalt 4 tisper med CK)

Dommer var Harry Tast :)

Endret av RTL
  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også hatt en fin helg i Bergen!

Verdens fineste INT N DK FI SE EE UCH BDSG 13 Timonan Yasmina Yardeen " Saga" - endte som BIR med Cacib og tilslutt BIG4
Hennes unge datter Timonan Dame Does Daydream, fikk 3 beste tispe med Cert
på Nkk Bergen

På NCK Ble Det samme resultat på jentene, Saga BIR, og Didi 3 btk med Cert - Saga endte også som BIS2 :)

Finfin helg :)

Grattis til alle fornøyde!

1959372_433704680097941_8020647270146770 Foto : Roger Sjølstad

10171155_10154018977025383_4460003506937

Foto : Malena Nilson

10154352_10152271693061391_7628136293274
Foto : @ Lill :)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...