Gå til innhold
Hundesonen.no

Kaldblodsvallak trenger nytt hjem.


Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hva skal man si? For en flott hest!!!! Datteren er superfornøyd, både på bane og på tur. Godt denne ikke ble pølser

Må bare spamme denne tråden med litt bilder. Se så fin han er Og så snill og grei. Selv moren min har planer om å ri ham

Lisle tuslet rett inn i gjengen, som om de skulle kjent hverandre all sin dag

Jeg får knapt sagt hvor fornøyde vi er med Lisle og dette "røverkjøpet" :heart: Dette er virkelig superhest for superpris! Takk til Raksha, og sonen i det hele tatt.... Ellers hadde jo ikke dette skjedd :flowers:

Tipper jeg er omtrent like fornøyd med at han havnet hos dere og ikke nortura. :ahappy: Fine fine Lisle. Og fine fine nye eiern. Håper på fine oppdateringer i mange år fremover :D (Helt uten forpliktelser altså :lol: Må være om/når dere har tid og lyst altså)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at han trenger en egen tråd. :D Og jeg klarer ikke gi utrykk for hvor glad jeg er for at dette gikk bra, og veldig godt å sitte med følelsen av at dere fikk all info jeg hadde om han før dere så på han, og den har vist seg å stemme selv etter at han dro herfra. Fineste gutten. Savner han ikke, for jeg er så glad for at han havnet hos dere :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...