Gå til innhold
Hundesonen.no

Fitbit tråden!


tm100021
 Share

Recommended Posts

Her står det om den Fitbiten med klokke: http://www.amobil.no/artikler/dagens-dings-fitbit-har-lansert-treningsarmband-med-klokke/152885 Den ville jeg hatt! Håper de relanserer den igjen snart!

"og det vil kunne vekke deg opp med vibrasjoner – slik at den som eventuelt måtte ligge ved siden av deg i sengen ikke også vekkes opp."

:w00t:

damn da må jeg jo kjøpe ny når den blir relansert, for det gjør den! :P *bestemt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 771
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ååååh, jeg hadde vist plutselig bursdag litt tidlig sa gubben

1 dag med fitbit. Konklusjon: motiverende!!

Dobbelt så mye som målet mitt idag

Posted Images

Den vanlige fitbit kan også vekke. Funker veldig bra!

Hvis du vil tracke turene dine må du nok kjøpe noe med Gps, fit teller bare skritt.

Men…hvis den kan vekke.. hvorfor har den ikke KLOKKE da? :gaah:

Ja, så at hvis jeg vil ha med GPS-tracking må jeg opp i 3-4 tusen, DET kommer ikke på tale :P Så jeg får finne meg i at den bare teller skritt. Men den regner om skritt til antall kilometer, sant?

damn da må jeg jo kjøpe ny når den blir relansert, for det gjør den! :P *bestemt*

Jeg er bestemt sammen med deg, så den må bare komme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men…hvis den kan vekke.. hvorfor har den ikke KLOKKE da? :gaah:

Ja, så at hvis jeg vil ha med GPS-tracking må jeg opp i 3-4 tusen, DET kommer ikke på tale :P Så jeg får finne meg i at den bare teller skritt. Men den regner om skritt til antall kilometer, sant?

Jeg er bestemt sammen med deg, så den må bare komme ;)

Men er jo mulig å bruke pulsklokke da?

http://www.xxl.no/sykkel/treningselektronikk/pulsklokke/polar-rcx3-pulsklokke-inkl-gps-dame/p/1083091_1_style

Sånn om du vil ha puls, og hvor langt du har gått. Men da får du ikke skritteller da :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er jo mulig å bruke pulsklokke da?

http://www.xxl.no/sykkel/treningselektronikk/pulsklokke/polar-rcx3-pulsklokke-inkl-gps-dame/p/1083091_1_style

Sånn om du vil ha puls, og hvor langt du har gått. Men da får du ikke skritteller da :P hehe

Njæænjo nei. Synes pulsklokkene blir så klumpete og mye å ha på armen. Eneste kravene mine er egentlig klokke, lengde og søvnovervåking. Men nå er jeg skikkelig barnslig og har bare lyst på det jeg ikke kan få: Fitbit force :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæænjo nei. Synes pulsklokkene blir så klumpete og mye å ha på armen. Eneste kravene mine er egentlig klokke, lengde og søvnovervåking. Men nå er jeg skikkelig barnslig og har bare lyst på det jeg ikke kan få: Fitbit force :teehe:

Da må den bare komme ut igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at det ikke er klokke på fitbiten, da hadde den ikke vært like liten og stilfull den er :)

De to ekstra millimeterne skal den gladelig få oppta på min arm så lenge den viser klokka :P

Fitbit_Force_35828458_22_610x436.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler denne slag og slikt eller blir den ødelagt fort? Håndterer div tunge ting på jobb med risiko for slag mot hendene om jeg er uheldig.

Og hvordan er batteri levetiden?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Det lurer jeg også på! Hvor lenge holder den på en ladning?

Jeg tror jeg lader min en eller to ganger i uken. Det kommer ann på hvor ofte man sjekker dagens status :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler denne slag og slikt eller blir den ødelagt fort? Håndterer div tunge ting på jobb med risiko for slag mot hendene om jeg er uheldig.

Og hvordan er batteri levetiden?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Du får fitbit til å feste på buksa som en vanlig skritteller. Hadde nok heller gått for den varianten da. Gå på hjemmesiden, så ser du de forskjellige variantene.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Er du fornøyd med vekten også? :) :)

Har ikke turt å teste den enda :icon_redface: Sambo er ihvertfall fortsatt like førnøyd med den da, og han mener fettprosenten er ganske korrekt. (Bare husk å vei deg uten sokker). Han syns iallfall at den var vel verdt pengene :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke turt å teste den enda :icon_redface: Sambo er ihvertfall fortsatt like førnøyd med den da, og han mener fettprosenten er ganske korrekt. (Bare husk å vei deg uten sokker). Han syns iallfall at den var vel verdt pengene :)

betalte du 1000kr for den? eller fant du den billigere noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som opplever at de ikke får synce?

Skjedde plutselig nå. Får beskjed om at den ikke får kontakt med trackeren og ber meg restarte bluetooth. Prøvd det, prøvd å restarte tlf, og prøve å synkronisere den med pcen men nada skjer.. :(

Måtte resette fitbiten, nå funker alt!

Og, jeg har over 20 000 skritt idag!!! Det meste jeg har gått etter jeg fikk denne saken er 12 000 et par ganger liksom, så 20 000 skritt er møøøøøje! :P

Gått til rundemanen idag i strålende sol og litt skyer etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som opplever at de ikke får synce?

Skjedde plutselig nå. Får beskjed om at den ikke får kontakt med trackeren og ber meg restarte bluetooth. Prøvd det, prøvd å restarte tlf, og prøve å synkronisere den med pcen men nada skjer.. :(

Måtte resette fitbiten, nå funker alt!

Og, jeg har over 20 000 skritt idag!! Det meste jeg har gått etter jeg fikk denne saken er 12 000 et par ganger liksom, så 20 000 skritt er møøøøøje! :P

Gått til rundemanen idag i strålende sol og litt skyer etterhvert :D

Jeg har måttet restarte hele greien 3-4 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...