Gå til innhold
Hundesonen.no

Fitbit tråden!


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 771
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ååååh, jeg hadde vist plutselig bursdag litt tidlig sa gubben

1 dag med fitbit. Konklusjon: motiverende!!

Dobbelt så mye som målet mitt idag

Posted Images

Jeg bestemte meg i grunn for å kjøpe med fitbit flex, og fikk tips om at de var billige på mpx.. Men når jeg kom i kassen så justerte de tilbake til fullpris :hmm: Og det endret seg ikke videre til betaling, så da ble det nesten en tusenlapp for den.. Så om noen kommer over fine tilbud, kan de ikke rope ut? :P:D:icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestemte meg i grunn for å kjøpe med fitbit flex, og fikk tips om at de var billige på mpx.. Men når jeg kom i kassen så justerte de tilbake til fullpris :hmm:  Og det endret seg ikke videre til betaling, så da ble det nesten en tusenlapp for den.. Så om noen kommer over fine tilbud, kan de ikke rope ut? :P:D:icon_redface:

Det er fordi det var lørdags tilbud og du poster over midnatt :-P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flex "jukser ikke" når jeg sykler forøvrig :)

Det er egentlig veldig greit :) Jeg syklet nesten 5 km i går, men det ga ikke mange poeng hos fitbit :) Jeg bremser og styrer bare, så det sier seg selv at jeg forbrenner minimalt.

Jeg har hatt min et par dager, utrolig motiverende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har stemt veldig bra her også.

Jeg er ett petimeter og gått spor med den :P Ramlet uheldig ut i skogen, det var ett tre i veien for de siste to skrittene, veldig upraktisk. Man stopper ikke på 98 skritt, nei da blir det feil, man stopper på 100. Dagen var ødelagt :frantics: Poenget mitt var at jeg telte mine skritt og dingsen sine og begge stemte med hverandre. Det var 98 skritt til det fordømte treet!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser det ut det fitbit laster opp til runkeeper f.eks? Vurderer å kjøpe selv, men om den uansett ikke får opp noe mer fancy enn antall skritt hver dag så er jeg usikker!

og km og søvn og statestikker ...

Det med runkeeper har jeg ikke skjønt selv, logger hver dag sånn for sikkerhetsskyld. Ingen her som svarer på det heller :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og km og søvn og statestikker ...

Det med runkeeper har jeg ikke skjønt selv, logger hver dag sånn for sikkerhetsskyld. Ingen her som svarer på det heller :hmm:

Jeg bruker ikke oppmot runkeeper, men mot endomondo. Kanskje det går ut på det samme?

Sånn ser det ut når jeg er på endomonto på nett: 1508168_10152810634596677_82686373607731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir dere hekta? Jeg synes det ser kult ut samtidig som jeg mistenker at det er noe som er kult nå men fort blir kjedelig :lol: Hvilke funksjoner liker dere best? Kikker på Sony sin tilsvarende som kommer ut nå, så litt usikker på om jeg heller skal gå for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er som å gå med en klokke igrunn! Eneste irritasjonsmomentet jeg har med den er at jeg får så merke etter åpningen der den sorte dingsen er inni :P

Jeg elsker den fordi jeg kan se om jeg har vært flink å bevege meg eller ikke :D Og iforhold til søvn.

Også lurer jeg, dette med aktive minutter. Hva skal til for at den begynner å registrere der? Jeg føler jo jeg er veldig aktiv i perioder uten at det blir registrert som aktive minutter.. :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...