Gå til innhold
Hundesonen.no

Fitbit tråden!


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 771
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ååååh, jeg hadde vist plutselig bursdag litt tidlig sa gubben

1 dag med fitbit. Konklusjon: motiverende!!

Dobbelt så mye som målet mitt idag

Posted Images

8 minutter siden, WelshenNemi skrev:

På mine har armåndet boblet/løsnet 3 ganger.. Er på min 4. Nå.... :gaah:

Skulle tro de klarte å lage noe bedre, må jo være hinsides mange som får igjen på garantien pga dette? Må jo bli tap av sånt?
Jeg får nytt armbånd denne gangen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Rocket skrev:

Skulle tro de klarte å lage noe bedre, må jo være hinsides mange som får igjen på garantien pga dette? Må jo bli tap av sånt?
Jeg får nytt armbånd denne gangen også. 

Skulle tro det. Gikk ikke an å bytte modell(til ca samme pris) heller... De har jo fått ny Charge modell nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var vist tom for den fargen og størrelsen jeg ville ha, og de tilbyr meg derfor en Alta istedenfor. Noen som vet hva forskjellen på disse er og om alta tåler et aktivt liv i stall f.eks? Chargen har jo en tendens til å løsne innimellom, vil altaen være enda enklere å løsne f.eks? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har klaget og fått ny, hvor har dere henvendt dere?? Tok kontakt med Lefdal der jeg kjøpte min i netthandelen, men fikk bare beskjed om at dette ikke var en kjent feil hos de, og at jeg måtte levere den i nærmeste varehus (som er 1,5 time unna -.- ) også skulle de se på den. Hvis de mente at det var min skyld at gummien hadde løsna, så måtte jeg betale selv.. Er ikke så himla interessert i det når det helt klart er en svakhet på armbåndet når så mange opplever det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jeas_89 skrev:

Dere som har klaget og fått ny, hvor har dere henvendt dere?? Tok kontakt med Lefdal der jeg kjøpte min i netthandelen, men fikk bare beskjed om at dette ikke var en kjent feil hos de, og at jeg måtte levere den i nærmeste varehus (som er 1,5 time unna -.- ) også skulle de se på den. Hvis de mente at det var min skyld at gummien hadde løsna, så måtte jeg betale selv.. Er ikke så himla interessert i det når det helt klart er en svakhet på armbåndet når så mange opplever det samme...

http://help.fitbit.com/?l=en_US&cu=1&fs=ContactUs

Sendte mail til de med bilde av problemet, utveksla to-tre mail med de og fikk ny i posten ett par uker senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er selger som er ansvarlig for reklamasjoner.

Man skal da ikke behøve å kontakte produsenten.

Har ikke hatt noen problemer med Spaceworld alle de gangene jeg har bytta mine.

Fått ny hver gang, og faktisk fikk jeg oppgradert modell da de hadde charge hr til samme pris som charge som jeg leverte inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2016 at 9:38 PM, Rocket skrev:

De var vist tom for den fargen og størrelsen jeg ville ha, og de tilbyr meg derfor en Alta istedenfor. Noen som vet hva forskjellen på disse er og om alta tåler et aktivt liv i stall f.eks? Chargen har jo en tendens til å løsne innimellom, vil altaen være enda enklere å løsne f.eks? 

Jeg har Alta nå, etter at også Charge nr. 2 løsnet remmen på. 
Den registrerer ikke trapper, ellers er den veldig lik. Er smalere, og har utbyttbar rem.  Så langt tålt hunder minst like bra som charge. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snøfrost skrev:

Jeg har Alta nå, etter at også Charge nr. 2 løsnet remmen på. 
Den registrerer ikke trapper, ellers er den veldig lik. Er smalere, og har utbyttbar rem.  Så langt tålt hunder minst like bra som charge. 

Høres bra ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fikk charge 2 til jul, de hadde bare L igjen. Den passer fra innerste til 3 hakket. Håndleddet mitt er 15.5 cm.

Jeg lurer på om jeg heller burde hatt en S? Vet dere om den åpningen på siden blir mindre på S? Altså om armbåndene bøyer seg tidligere eller er om det kun er lengden på reimen som er forskjellig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2016 at 1:34 PM, Kenzo skrev:

Jeg og samboer kjøpte oss fitbit Blaze for snart en mnd siden, og vi er helt hekta på å slå hverandre hver dag!:D

Kan godt gå over hele huset og opp og ned trappene 2 min før 12 bare fordi vi MÅ få mer enn den andre :ler:

Nå som du har hatt Blaze noen mnd, er du fornøyd med den?

Er det noen andre her som har Blaze og kan dele sin erfaring?

Har selv en HR charge, og fikk charge 2  i julegave.

Har ikke åpnet den nye, da jeg vurderer å oppgradere til Blaze.

Men, så er det jo det at jeg jobber innenfor renhold, og det hender at fitbiten blir våt på jobb.

Så jeg lurer på om Blaze vil tåle slik bruk rett og slett...

Gidder ikke å ha to, en til jobb og en hjemme, for det blir jo bare masse tull og ekstra arbeide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Hampus skrev:

Nå som du har hatt Blaze noen mnd, er du fornøyd med den?

Er det noen andre her som har Blaze og kan dele sin erfaring?

Har selv en HR charge, og fikk charge 2  i julegave.

Har ikke åpnet den nye, da jeg vurderer å oppgradere til Blaze.

Men, så er det jo det at jeg jobber innenfor renhold, og det hender at fitbiten blir våt på jobb.

Så jeg lurer på om Blaze vil tåle slik bruk rett og slett...

Gidder ikke å ha to, en til jobb og en hjemme, for det blir jo bare masse tull og ekstra arbeide.

Tja, jeg er montør, og fitbit en min har tålt å bli slått på, blitt våt osv. Så sånnsett funker den fint.

Eneste er at jeg synes den er litt "enkel". Skulle gjerne hatt flere funksjoner, men det er jo detsamme på alle fitbiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Kenzo skrev:

Tja, jeg er montør, og fitbit en min har tålt å bli slått på, blitt våt osv. Så sånnsett funker den fint.

Eneste er at jeg synes den er litt "enkel". Skulle gjerne hatt flere funksjoner, men det er jo detsamme på alle fitbiter.

Det ble en Blaze.
Har ikke fått satt meg så mye inn i den enda, men liker den så langt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Rocket skrev:

Kan så langt si meg fornøyd med Alta! Praktisk å kunne bytte armbånd. Ellers rimelig lik den gamle chargen, minus at den ikke registrerer trapper da. Ellers mer behagelig med tynnere armbånd, blir ikke like fort klam under bl.a. 

Kan man ikke bytte armbånd på alle fitbitene siden flex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye Charge 2 kan man i alle fall bytte på.

Men på Charge HR som jeg har hatt fram til nå, var det ikke mulig.

Flex har fått så utrolig mange fine armbånd!

Så hadde det ikke vært for at jeg synes den mangler mange funksjoner, så hadde jeg gått tilbake til den.

Det ergrer meg grusomt når jeg skal på feks julebord, er pyntet med kjole, og så må la fitbiten bli hjemme pga at den er så stygg.

For jeg pådrar meg gjerne rundt 6000 skritt på en fest liksom...

Det er også en av grunnene til at jeg valgte å bytte Charge 2 som jeg fikk i julegave og gå for Blaze.

Har bestilt to fine reimer, så da kan den henge med på fest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en egen fitbit tråd jo :shocked::D Akkurat hva jeg trenger :aww: 

Vi vurderer å kjøpe fitbit i bursdagsgave til vår mor. Hvilken model er bra, og er de brukervennlig for en dame på 60 år som er helt grei på teknologi? 

Har sett litt på Fitbit Charge 2 og Fitbot Charge HR.

Hun er blitt besatt på å telle skritt, så er i all hovedsak det jeg regner med den vil bli brukt til. Det vi tenker er at det er greit å slippe å ha med seg den store mobilen på tur hele tiden, både med tanke på regn og når det blir sommer og man gjerne ikke har på seg klær med så mye lommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så er det jo koselig å planlegge og drømme litt også Har du noen tanker om hvilken rase du kan tenke deg i fremtiden?
    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...