Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i dag 03.04


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Jeg og @ingvildoline tenkte å ha miljøtrening i sentrum i dag, men så kunne ikke Ingvild likevel. @Ane ble spurt om hun ville være med, også lurer jeg på om noen andre ville være med? Vi kan godt ta ustillingstrening eller annen trening i byen også :)

Jeg er ferdig på skolen klokken 16, så i 17-18 tiden er bra for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg står over, kjenner jeg Zana rett kommer det til å bli for mange nye inntrykk og forstyrrelser til at det blir god trening :/ Hadde blitt med om det hadde vært et litt mer rolig sted, for vi skal ikke på utstillingstreningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg står over, kjenner jeg Zana rett kommer det til å bli for mange nye inntrykk og forstyrrelser til at det blir god trening :/ Hadde blitt med om det hadde vært et litt mer rolig sted, for vi skal ikke på utstillingstreningen.

Åå, det var synd :/

Jeg tenkte først og fremst miljøtrening i sentrum, så det blir liksom ikke helt den samme vitsen om man går et roligere sted. Men vi får ta det igjen en annen gang med utstillingstrening en rolig plass! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...