Gå til innhold
Hundesonen.no

Personen bak nicket


Wanderlust
 Share

Recommended Posts

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Alv, til tross for for schæfer 43 år Rett etter kom noen i hvite frakker å la meg inn her: Har heldigvis både pen og snill pleier som passer på meg i tykt og tynt da

Dette er meg; jeg er gammel nok til å være moren til de fleste her inne... Jeg jobber bla annet i brannvesenet ... og så pusler jeg på med blodsporkurs

Nevø og jeg på tur en augustdag:

Posted Images

Jeg legger ut nye av meg - hurra for selfies :P Meg til høyre på det nederste bildet. Jeg har lagt ut før, men jeg har eksponeringsbehov som må dekkes :P *ironivarsel* 

Veldig moro å se dere! Er så mange jeg hadde sett for meg at så heeelt annerledes ut. Kult å se hvem man "treffer" på.

image.thumb.jpeg.396eaaf70d49ea7b3340fd5image.thumb.jpeg.11a253c80a48026583f2320

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Snøfrost skrev:

Så moro å se bilder av dere alle sammen :)
Håper denne tråden får litt mer liv fremover. Kanskje jeg til og med klarer å kjenne igjen noen av dere om vi skulle havne på samme sted en gang. Jeg er ELENDIG til å kjenne igjen folk fra nett :lol:

Jeg kjenner sjeldent igjen person/eier, men kjenner igjen bikkja med en gang, haha! Så, det er større sjanse for at jeg kjenner igjen folk om de har med bikkja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker meg ikke foran kamera, men enig at det er spennende å se ansiktene bak nickene.. man har liksom gjort seg opp en mening på forhånd hvordan folk ser ut :P Litt usikker om jeg har postet her før, men nå gjør jeg detuansett på nytt. Første bildet er et par år gammelt, det andre er tatt i høst. 

FB_IMG_1451942794120.jpg

Snapchat-4978606411345616175.jpg

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er slik jeg vil se ut, og så ut i 2012. (Ganske stor forandring på bare 3-4år... )
Jeg har så vanvittig mye kule klær som jeg ikke passer inn i lenger, nå går det stort sett i fleece, ull og andre praktiske klær. Jeg har liksom ingen stil. 

(Den jakka er strl 36.... nå er jeg en L på en god dag og ellers en XL.) 
578998_10150708707325423_81309239_n.jpg?

412336_10150708712620423_1626488255_o.jp


Men nå skal jeg slutte å legge inn bilder. :lol: Tror dere vet hvordan jeg ser ut nå. 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De av dere som kjenner meg eller har meg på snapchat vet at jeg er selfiequeen :lol:

Men tror da jeg fant to som ikke har funnet veien fra snapchat :D

Skal me sjao! I sort kjole, rett over ett år siden, bursdagen min. Da fylte jeg 24 og har nå bikket de nitriste 25.

Med nisselue.. Tatt i desember som var :)

PS. Yes, jeg er veldig veldig blek.. :lol:

moimoi.jpg

moinisse.jpg

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...